بازیگر فیلم و سریال Thomas Jane (توماس جین)

Thomas Jane - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 22, 1969 in Baltimore, Maryland, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Deep Blue Sea Carter Blake(1999), Boogie Nights Todd Parker(1997), The Thin Red Line Pvt. Ash(1998)

بیوگرافی فارسی

توماس جین در 22 فوریه 1969 در بالتیمور ، مریلند ، آمریکا به عنوان توماس الیوت بدنیا آمد. او بازیگر و تهیه کننده است ، معروف به Deep Blue Sea (1999) ، Boogie Nights (1997) و The Thin Red Line (1998). وی پیش از این با پاتریشیا آرکت و عایشه هاوئر ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Thomas Jane was born on February 22, 1969 in Baltimore, Maryland, USA as Thomas Elliott. He is an actor and producer, known for Deep Blue Sea (1999), Boogie Nights (1997) and The Thin Red Line (1998). He was previously married to Patricia Arquette and Ayesha Hauer.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Run Hide Fight

6.3   - IMDB

زوئی هال 17 ساله از هوش، مهارتهای بقا و شفقت خود برای مبارزه برای زندگی خود و همکلاسیهایش در برابر گروهی از تیراندازان مدرسه استفاده میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Money Plane

3.2   - IMDB

یک دزد حرفه ای با 40 میلیون دلار بدهی و زندگی خانواده اش در خط، باید آخرین دزدی را انجام دهد - دزدی از یک کازینو هوایی آینده نگر پر از خطرناک ترین جنایتکاران جهان.

زیر‌نویس فارسی فیلم Hunter's Moon

3.4   - IMDB

یک کلانتر وقتی به باغی فراخوانده می شود که در آن سه خواهر نوجوان توسط گروهی از بزهکاران جوان مورد حمله قرار گرفته اند، کشف عجیبی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Murder at Yellowstone City

4.9   - IMDB

بردهای سابق که به شهر یلوستون، مونتانا، شهری متروک سابق که اکنون در حال زوال است، میآید و به دنبال مکانی میگردد که آن را خانه بنامد. در همان روز، یک کاوشگر محلی طلا را کشف می کند - و به قتل می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Vendetta

3.7   - IMDB

هنگامی که دخترش به قتل می رسد، ویلیام دانکن قانون را در دستان خود می گیرد و به دنبال قصاص می شود. او پس از کشتن اراذل خیابانی که مسئول مرگ او بود، خود را در میانه جنگ با برادر، پدر و گروه آنها میبیند، که به همان اندازه در جهنم هستند. آنچه در پی میآید یک بازی پرتنش انتقامجویانه است. در پایان، ویلیام متوجه می شود که تلاش برای انتقام هرگز برنده ای ندارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Troppo - Season 1

7.3   - IMDB

یک بازپرس خصوصی عجیب و غریب با گذشته جنایی، یک پلیس سابق آبرومند را استخدام می کند تا به حل ناپدید شدن یک پیشگام فناوری کره ای در وحشی کوئینزلند شمالی دور کمک کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری