بازیگر فیلم و سریال T.J. Miller (میلر)

T.J. Miller - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 4, 1981 in Denver, Colorado, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Silicon Valley Erlich Bachman(2014-2017), Big Hero 6 Fred(2014), Cloverfield Hudson 'Hud' Platt(2008)

بیوگرافی فارسی

یک کمدین بداهه نوازی ، طرح و ایستادگی برجسته اوست. تاد جوزف میلر در دنور ، کلرادو ، در لسلی ، روانشناس بالینی و کنت میلر ، وکیل متولد شد. او به دبیرستان شرقی رفت و کالج در واشنگتن ، D.C. در آنجا ، او به مدت 4 سال با گروه پذیرش گروه اجرا کرد و تنها کسی که از کلاس 100 نفر بود به استماع رسید ...


بیوگرافی انگلیسی

A comedian. Improvisation, sketch and stand-up are his forte. Todd Joseph Miller was born in Denver, Colorado, to Leslie, a clinical psychologist, and Kent Miller, an attorney. He went to East High School, and college in Washington, D.C. There, he performed with the group receSs for 4 years, being the only person in his class out of 100 to audition...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم She's Out of My League

6.4   - IMDB

هنگامی که او شروع به قرار ملاقات با مولی زرق و برق دار می کند، مامور امنیتی فرودگاه ناامن کرک نمی تواند آن را باور کند. از آنجایی که دوستان و خانواده او تردیدهای خود را در مورد دوام این رابطه به اشتراک می گذارند، کرک هر کاری که می تواند انجام می دهد تا برای همیشه مولی را از دست ندهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Underwater

5.8   - IMDB

خدمه ای از محققان آبزی پس از زلزله که آزمایشگاه زیرزمینی آنها را ویران می کند، برای رسیدن به ایمنی تلاش می کنند. اما خدمه ترس بیش از بستر اقیانوس دارند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری