بازیگر فیلم و سریال Steven Berkoff (استیون برکف)

Steven Berkoff - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 9" (1.75 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 3, 1937 in Stepney, London, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Octopussy Orlov(1983), A Clockwork Orange Det. Const. Tom(1971), The Tourist Reginald Shaw(2010)

بیوگرافی فارسی

بازیگر ، نمایشنامه نویس ، نویسنده و کارگردان بسیار مشهور انگلیسی ، همچنان به اجرای معیار نمایش های خیره کننده و شدید در صحنه و صفحه ادامه می دهد. برکوف در آگوست سال 1937 در استپنی ، لندن متولد شد و در پاریس و لندن نیز آموزش هنرهای نمایشی را دریافت کرد و سپس قبل از تشکیل ، با چندین شرکت رپرتوری به اجرای برنامه رفت ...


بیوگرافی انگلیسی

Highly acclaimed English actor, playwright, author and director continues to set the benchmark in stunning, intense performances on both stage and screen. Berkoff was born in Stepney, London in August 1937 and received dramatic arts training in both Paris and London and then moved on to performing with several repertory companies, before he formed...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Faust

5.9   - IMDB

دانشمند ولخرج و کارآفرین فناوری، دکتر فاوست، به دنبال تقلید از توانایی خدا برای ایجاد زندگی است. او روح خود را به شیطان می فروشد تا بزرگترین جاه طلبی خود را تحقق بخشد - ایجاد اولین ابرانسان جهان.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Phantom Warrior

3   - IMDB

داستان منشأ هوشیار نقابدار، نمسیس نایت. نژاد جدیدی از ابرقهرمانان برای جهانی در حال تغییر. از یتیم وحشی جوان تا جنگجوی صلیبی مرگبار، تعادل بین خیر و شر را ایجاد می کند. او نقاب دیونوسوس را میپوشد که توسط خدای دنیای زیرین به او هدیه داده شد، هادس در حالی که سوار بر اسب سیاه خود به نام زئوس میشود، با تفنگ مورد اعتماد خود و بازوی کمری که به پایش بسته شده است، جنایتکاران را به طرز وحشیانهای به طرف دیگر میفرستد!

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری