بازیگر فیلم و سریال Stanley Tucci (استنلی توچی)

Stanley Tucci - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 11, 1960 in Peekskill, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Big Night Secondo(1996), Spotlight Mitchell Garabedian(2015), Captain America: The First Avenger Dr. Abraham Erskine(2011)

بیوگرافی فارسی

بازیگر استنلی توچی در 11 نوامبر 1960 در پیکسیل نیویورک به دنیا آمد. او فرزند جوآن (Tropiano) ، نویسنده و استنلی توچی ، معلم هنر است. خانواده وی ایتالیایی-آمریکایی هستند و منشاء آن در کالابریا هستند. توچی در دوران دبیرستان به بازیگری علاقه مند شد و در ادامه به هنرستان تئاتر دانشگاه ایالتی نیویورک رفت ...


بیوگرافی انگلیسی

Actor Stanley Tucci was born on November 11, 1960, in Peekskill, New York. He is the son of Joan (Tropiano), a writer, and Stanley Tucci, an art teacher. His family is Italian-American, with origins in Calabria. Tucci took an interest in acting while in high school, and went on to attend the State University of New York's Conservatory of Theater ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Some Velvet Morning

5.8   - IMDB

فرد پس از چهار سال دوری به آستان معشوقه جوان زیبایش Velvet می رسد و ادعا می کند که بالاخره همسرش را ترک کرده است. اما وقتی تلاش های او برای احیای دوباره عاشقانه آنها را رد می کند، اصرار او به وسواس تبدیل می شود - و تاریخ سیاه بین عاشقان سابق مورد توجه قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Worth

6.8   - IMDB

یک وکیل در واشنگتن دی سی با بدبینی، بوروکراسی و سیاست برای کمک به قربانیان 11 سپتامبر مبارزه می کند.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Jolt

5.6   - IMDB

مردی با مشکل کنترل خشم که کمی قاتل است و با کمک جلیقه ای با الکترود کنترل می کند و از آن استفاده می کند تا هر زمان که مورد قتل قرار می گیرد به حالت عادی بازگردد. پس از کشته شدن اولین مردی که او عاشق او شده است، او برای یافتن قاتل در حالی که پلیس او را به عنوان مظنون اصلی تحت تعقیب قرار می دهد، انتقام جویانه شروع به داد و بیداد می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری