بازیگر فیلم و سریال Sophia Lillis

Sophia Lillis - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' (1.52 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 13, 2002 in Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : It Beverly Marsh(2017), Nancy Drew and the Hidden Staircase Nancy(2019), Sharp Objects Young Camille(2018)

بیوگرافی فارسی

سوفیا لیلیس در Crown Heights ، بروکلین بدنیا آمد. او فعالیت بازیگری خود را از هفت سالگی شروع کرد ، وقتی ناپدری او را تشویق به شرکت در کلاس های بازیگری در تئاتر و انستیتوی فیلم لی استراسبورگ در منهتن کرد. هنگامی که در آنجا تحصیل می کرد ، یک معلم او را برای ایفای نقش در یک فیلم دانشجویی NYU توصیه می کرد. او سپس با یک نماینده قرارداد امضا کرد و شروع به ...


بیوگرافی انگلیسی

Sophia Lillis was born in Crown Heights, Brooklyn. She started her acting career at the age of seven, when her stepfather encouraged her to take acting classes at Lee Strasberg Theatre and Film Institute in Manhattan. While studying there, a teacher recommended her for a role in an NYU student film. She then signed a deal with an agent and started...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Uncle Frank

7.3   - IMDB

در سال 1973، زمانی که فرانک بلدسو و خواهرزاده 18 سالهاش بث برای مراسم خاکسپاری پدرسالار خانواده از منهتن به کریک ویل، کارولینای جنوبی سفری جادهای میکنند، به طور غیرمنتظرهای معشوق فرانک ولید به آنها ملحق میشود.::جشنواره فیلم ساندنس.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gretel & Hansel

5.4   - IMDB

مدتها پیش در حومهای دوردست، دختری جوان، برادر کوچکش را در جستجوی ناامیدانهای برای غذا و کار به جنگلی تاریک میبرد، اما با یک شرارت وحشتناک برخورد میکند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری