بازیگر فیلم و سریال Sofia Boutella (سوفیا بوتلا)

Sofia Boutella - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 3, 1982 in Bab El Oued, Algeria
  • فیلم های معروف بازیگر : Star Trek Beyond Jaylah(2016), Kingsman: The Secret Service Gazelle(2014), Hotel Artemis Nice(2018)

بیوگرافی فارسی

صوفیا بوتلا بازیگر ، رقصنده و مدل الجزایر است. وی در منطقه باب الوود الجزایر در الجزایر متولد شد ، دختر آهنگساز و نوازنده موسیقی جاز ، صفی بوتلا ، و یک مادر معمار. او از پنج سالگی آموزش رقص کلاسیک را شروع کرد. در سال 1992 ، در 10 سالگی ، او به همراه خانواده خود الجزایر را ترک کرد و به فرانسه نقل مکان کرد ، ...


بیوگرافی انگلیسی

Sofia Boutella is an Algerian actress, dancer and model. She was born in the Bab El Oued district of Algiers in Algeria, the daughter of composer and jazz musician Safy Boutella, and an architect mother. She started classical dance education when she was five years old. In 1992, at age 10, she left Algeria with her family and moved to France, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Prisoners of the Ghostland

4.2   - IMDB

در شهر مرزی خائنانه سامورایی تاون، یک دزد ظالم بانک توسط جنگ سالار ثروتمند The Governor که برنیس نوه خوانده اش ناپدید شده است، از زندان بیرون می آید. فرماندار در ازای بازگرداندن فراری به زندانی آزادی خود را پیشنهاد می کند. راهزن با بند در لباس چرمی که در عرض پنج روز خود را نابود می کند، راهی سفر می شود تا زن جوان و مسیر خود را برای رستگاری پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Settlers

4.7   - IMDB

اولین مهاجران بشر در مرزهای مریخ آنچه را که باید برای زنده ماندن از عناصر کیهانی و یکدیگر انجام می دهند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Rebel Moon - Part Two: The Scargiver

5.2   - IMDB

هنگامی که پیوندهای ناگسستنی ایجاد می شود، قهرمانان ظهور می کنند - و افسانه ها ساخته می شوند، شورشیان برای نبرد علیه دنیای مادر آماده می شوند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری