بازیگر فیلم و سریال Shane West (شین وست)

Shane West - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 10, 1978 in Baton Rouge, Louisiana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : A Walk to Remember Landon Carter(2002), The League of Extraordinary Gentlemen Tom Sawyer(2003), What We Do Is Secret Darby Crash(2007)

بیوگرافی فارسی

شین وست در سال 1978 شانون بروس سنیث در باتون روژ ، لوئیزیانا ، فرزند لی (لاونی) ، وکیل دادگستری ، و دون سنه ، صاحب داروخانه متولد شد. شین در سن پانزده سالگی فعالیت های بازیگری را آغاز کرد و بخش های کمی را در برنامه های مختلف تلویزیونی بدست آورد ، اما تا سال 1999 نگذشت که وست در یک بار دیگر (1999) در ABC ظاهر شد ...


بیوگرافی انگلیسی

Shane West was born Shannon Bruce Snaith in 1978 in Baton Rouge, Louisiana, the son of Leah (Launey), a lawyer, and Don Snaith, a drugstore owner. Shane began to pursue an acting career at the age of fifteen, gaining bit parts on various television shows, but it was not until 1999 when West appeared in ABC's Once and Again (1999) that he got his ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mid-Century

3.4   - IMDB

تعطیلات آخر هفته زن و شوهری در یک خانه تعطیلات مدرن در اواسط قرن، زمانی مرگبار میشود که شوهر متوجه میشود صاحبش یک بیمار روانی است که حیاط خلوتی از اسرار و طرحهای مدفون روی همسرش دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Escape the Field

4.3   - IMDB

شش غریبه ناگهان در مزرعه ای دورافتاده و بی انتها بیدار می شوند. آنها که از داراییهایشان خلع شدهاند، تنها شش وسیله دارند: یک تفنگ با یک گلوله، کبریت، یک فانوس، یک چاقو، یک قطبنما و یک فلاسک آب. همانطور که آژیرهای اسرارآمیز در دوردست به صدا در می آیند و تله ها در هر نقطه ظاهر می شوند، گروه متوجه می شود که در یک بازی موش و گربه با شیطانی نادیده غوطه ور شده است و بقا به حل یک معمای شیطانی و مرگبار بستگی دارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری