بازیگر فیلم و سریال Serinda Swan

Serinda Swan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 11, 1984 in West Vancouver, British Columbia, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief Aphrodite(2010), TRON: Legacy Siren #2(2010), The Baytown Outlaws Jez(2012)

بیوگرافی فارسی

سریندا سوان در 11 ژوئیه 1984 در غرب ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، کانادا در یک مادر بازیگر و پدر کارگردان تئاتر متولد شد. همیشه چشمش به بازیگری بود. مادر او وقتی کوچک بود ، اغلب او را به حالت عادت می برد. هنگامی که او سه ساله بود ، در اولین تصویر حرکتی خود یعنی پسر عموزن (1989) با تد دانسون و ایزابلا بازی کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Serinda Swan was born on July 11, 1984 in West Vancouver, British Columbia, Canada to an actress mother and theatre director father. She always had her eye on acting. Her mother would frequently take her on set, when she was little. When she was three years old, she starred in her first motion picture, Cousins (1989), with Ted Danson and Isabella ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Revenge Ride

3.8   - IMDB

مگی (سریندا سوان) یک عضو سرسخت و بی رحم از گروه دوچرخه سواری کاملاً زن دارک مون است که توسط تریگا بی رحم (پولیانا مک اینتاش) رهبری می شود. بعد از اینکه پسر عموی مگی در یک مهمانی مواد مخدر مصرف میشود، گروه برای انتقام سواری میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Redemption Day

4.5   - IMDB

هنگامی که عشق زندگی او توسط تروریست ها ربوده می شود و برای باج گرفتن نگهداری می شود، یک قهرمان جنگ، برد پکستون، در یک عملیات جسورانه و مرگبار که او را در مقابل قدرتمندترین و در سایه ترین نیروها قرار می دهد، با ساعت مسابقه می دهد تا او را نجات دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری