بازیگر فیلم و سریال Sebastian Stan (سباستین استن)

Sebastian Stan - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 13, 1982 in Constanta, Romania
  • فیلم های معروف بازیگر : Captain America: Civil War Bucky Barnes / Winter Soldier(2016), Captain America: The Winter Soldier Bucky Barnes / Winter Soldier(2014), Captain America: The First Avenger James Buchanan 'Bucky' Barnes(2011)

بیوگرافی فارسی

سباستین استن در 13 اوت 1982 در کنستانتا رومانی متولد شد. وی با هشت سالگی به همراه مادرش به وین ، اتریش نقل مکان کرد و بعد از آنکه به دوازده سالگی رسید به نیویورک. استن در دانشکده هنر راتگرز میسون گروس تحصیل کرد و یک سال را در تئاتر گلوب شکسپیر لندن گذراند. وقتی به نیویورک بازگشت ، در برخی از کارها شروع به کار کرد ...


بیوگرافی انگلیسی

Sebastian Stan was born on August 13, 1982, in Constanta, Romania. He moved with his mother to Vienna, Austria, when he was eight, and then to New York when he was twelve. Stan studied at Rutgers Mason Gross School of the Arts and spent a year at Shakespeare's Globe Theatre in London. When he went back to New York he started working in some ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lives of Others

8.4   - IMDB

داستان عاشقانه غم انگیز در برلین شرقی با پس زمینه یک فرهنگ مخفی تحت کنترل استازی. کاپیتان استاسی به ویلر دستور داده می شود که نویسنده دریمن را دنبال کند و عمیق تر و عمیق تر در زندگی او فرو می رود تا زمانی که به آستانه شک در سیستم برسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beyond Hell

3.9   - IMDB

پس از آزمایش نسخه جدیدی از داروی چانگا، مریسا متوجه می شود که به بعد جهنمی منتقل شده است، جایی که شیطان، بلیال، به او می چسبد. بلیال از طریق مریسا شروع به کشتن دوستانش یکی یکی در توهمات وحشتناک می کند.::آلن موری

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Full Measure

6.8   - IMDB

سی و چهار سال پس از مرگش، ویلیام اچ پیتسنبرگر جونیور ("پیتز") به دلیل اقداماتش در میدان جنگ، بالاترین افتخار نظامی کشور را دریافت کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Have Always Lived in the Castle

5.6   - IMDB

خانواده ای منزوی که قبلاً چهار عضو خود را بر اثر مسمومیت از دست داده اند، از آیین ها و طلسم هایی استفاده می کنند تا خود را از مردم شهر متخاصم دور نگه دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Between Waves

4   - IMDB

این در مورد تعقیب یک زن برای پیوستن به معشوق گمشده اش با عبور از یک بعد موازی است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Emergency

6.1   - IMDB

آماده برای یک شب مهمانی افسانه ای، سه دانشجوی کالج باید مزایا و معایب تماس با پلیس را در هنگام مواجهه با یک موقعیت غیرمنتظره بسنجید.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری