بازیگر فیلم و سریال Sean Penn (شان پن)

Sean Penn - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 17, 1960 in Santa Monica, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Mystic River Jimmy Markum(2003), Milk Harvey Milk(2008), 21 Grams Paul Rivers(2003)

بیوگرافی فارسی

شان پن یک مجری فیلم پاورقی است که قادر است کار را به شدت جابجا کند ، که در طول یک فیلم رنگارنگ از قدرت به قدرت رفته است ، و به دلیل زندگی طوفانی و دیدگاه های سیاسی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. شان جاستین پن در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، فرزند دوم بازیگر آیلین رایان (ننه آنوچی) و ... به دنیا آمد.


بیوگرافی انگلیسی

Sean Penn is a powerhouse film performer capable of intensely moving work, who has gone from strength to strength during a colourful film career, and who has drawn much media attention for his stormy private life and political viewpoints. Sean Justin Penn was born in Los Angeles, California, the second son of actress Eileen Ryan (née Annucci) and ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Colors

6.7   - IMDB

رنگها یک فیلم جنایی اکشن پلیسی آمریکایی محصول 1988 است که در محلههای گروهبازی در جنوب مرکزی لس آنجلس دهه 1980 اتفاق میافتد. این فیلم بر روی باب هاجز (دووال)، افسر باتجربه تصادف پلیس لس آنجلس، و شریک تازه کارش، دنی مک گاوین تمرکز می کند که در خیابان های شرق لس آنجلس گشت می زند در حالی که تلاش می کند خشونت باند را تحت کنترل نگه دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Asphalt City

6.1   - IMDB

امدادگر جوان اولی کراس با پزشک باتجربه روتکوفسکی همکاری می کند که او را وارد واقعیت های خشن خیابان های درون شهر نیویورک می کند. در میان نرخ بالای جرم و جنایت، بی خانمانی، و مصرف گسترده مواد مخدر، اولی می بیند که دیدگاهش درباره زندگی و مرگ در حال تغییر است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Daddio

6.7   - IMDB

زنی که از JFK سوار تاکسی می شود با راننده تاکسی در مورد روابط مهم زندگی آنها گفتگو می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری