بازیگر فیلم و سریال Scarlett Johansson (اسکارلت جوهانسون)

Scarlett Johansson - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 3" (1.6 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 22, 1984 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Her Samantha(2013), Lost in Translation Charlotte(2003), The Avengers Natasha Romanoff / Black Widow(2012)

بیوگرافی فارسی

اسکارلت جوهانسون در شهر نیویورک متولد شد. مادرش ، ملانیا سولان ، از خانواده ای یهودی اهل برنز است و پدرش ، کارستن یوهانسون ، یک معمار اهل دانمارک ، اهل کپنهاگ است. او یک خواهر دارد ، ونسا جوهانسون ، که او نیز یک بازیگر ، یک برادر ، ادرین ، یک برادر دوقلو ، هانتر یوهانسون است که سه دقیقه پس از او به دنیا آمد و یک ...


بیوگرافی انگلیسی

Scarlett Johansson was born in New York City. Her mother, Melanie Sloan, is from a Jewish family from the Bronx, and her father, Karsten Johansson, is a Danish-born architect, from Copenhagen. She has a sister, Vanessa Johansson, who is also an actress, a brother, Adrian, a twin brother, Hunter Johansson, born three minutes after her, and a ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lucy

6.4   - IMDB

زنی که به طور تصادفی در یک معامله تاریک گرفتار می شود، میزها را بر روی اسیرکنندگان خود می چرخاند و به یک جنگجوی بی رحم تبدیل می شود که فراتر از منطق انسانی تکامل یافته است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black Widow

6.7   - IMDB

فیلمی درباره ناتاشا رومانوف در جستوجویهایش بین فیلمهای جنگ داخلی و جنگ بینهایت.

زیر‌نویس فارسی فیلم Catching Fire: The Story of Anita Pallenberg

7   - IMDB

کاوشی در زندگی آنیتا پالنبرگ، هنرپیشه اروپایی و موزه موسیقی راک اند رول. این فیلم تلخ و شیرین که به قول خود آنیتا، از خاطرات منتشرنشدهاش و به قول خانوادهاش گفته میشود، نگاهی است که تا به حال دیده نشده به زندگی با رولینگ استونز.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری