بازیگر فیلم و سریال Ryan Paevey (رایان پیوی)

Ryan Paevey - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 24, 1984 in Santa Monica, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : General Hospital Nathan West(2013-2018), To the Moon and Back Producer(2019), Slate. Producer(2018)

بیوگرافی فارسی

رایان در دبیرستان شروع به الگوسازی کرد و با چند وقفه از آن زمان تاکنون تیراندازی کرده است. در سال 2012 ، او در موزیک ویدئو "بدن شما" کریستینا آگویلرا ظاهر شد ، که نشان می دهد آگویلرا کنترل یک جامعه تحت سلطه مرد را کنترل می کند. رایان در تاریخ 2 ژانویه سال 2014 در اپراسیون ABC ، بیمارستان عمومی (1963) آغاز به کار کرد.


بیوگرافی انگلیسی

Ryan started modeling in high school and has, with a few breaks, been shooting ever since. In 2012, he appeared in Christina Aguilera's "Your Body" music video, which shows Aguilera taking control against a male dominated society. Ryan debuted on the ABC soap opera, General Hospital (1963), on January 2, 2014.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم From Friend to Fiancé

6.2   - IMDB

جس پارکس (هودون) یک شغل خوب، دوستان عالی و یک آپارتمان باحال در شهر دارد. او همه چیز را دارد، به جز توانایی یافتن همتای کامل خود که قدردان شوخ طبعی و طبیعت بیرونی او باشد. تنها کسی که واقعاً جس را درک کرده بهترین دوست مادام العمرش تد (پایوی) است. جس و تد با هم به عنوان همسایه در حومه شهر بزرگ شدند و جدایی ناپذیر بودند. وقتی تد به جس فاش میکند که ازدواج میکند و از او میخواهد بهترین مرد یا در این مورد بهترین زن عروسی او شود، جس خوشحال میشود تا زمانی که متوجه میشود که با رقیب دبیرستانی و دختر بدجنس کیمبرلی کنتوود (کروگر) ازدواج میکند. . در حالی که جس و تد با هم برای برنامه ریزی روز بزرگ خود وقت می گذرانند، جس متوجه می شود که همتای کامل او همیشه تد بوده است، اما آیا برای عروس BFF او خیلی دیر شده است؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری