بازیگر فیلم و سریال Russell Hodgkinson (راسل هاجکینسون)

Russell Hodgkinson - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 14, 1959 in Homestead AFB, Florida, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Big Fish Some Farmer(2003), Z Nation Doc / Steven / Steven Beck(2014-2018), 21 & Over The Chief(2013)

بیوگرافی فارسی

راسل در فلوریدا متولد و بزرگ شده است. وی در تمام دوران دبیرستان نمایشنامه هایی را اجرا کرد و پس از فارغ التحصیلی به ارتش پیوست. زمان صلح فرصتی بی نظیر را فراهم کرد ، زیرا او به زودی فعالیت خود را به طور منظم در محور معتبر Fort Fort Bragg Playhouse آغاز کرد. در پایان نامزدی وی به شهر نیویورک نقل مکان کرد و دو سال آزادسازی را قبل از ثبت نام مجدد در ...


بیوگرافی انگلیسی

Russell was born and raised in Florida. He performed in plays throughout high school, joining the Army after graduation. Peace time provided a unique opportunity, as he soon began performing regularly at the esteemed Fort Bragg Playhouse. At the end of his enlistment he moved to New York City, spending two liberating years before re-enlisting in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Maysville

7.3   - IMDB

در سال 1929 آپالاشیا، جایی که مردم بر اساس قوانین خود بازی می کنند، تدی راجرز 13 ساله مجبور می شود برای یک تصادف وحشتناک تاوان بپردازد. او به زودی شکار می شود و توسط گذشته اش تسخیر می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Stairs

5.2   - IMDB

چیزی که به عنوان یک ماجراجویی یک هفته ای با دوستان شروع شد، به سرعت به یک مبارزه وحشتناک برای بقا در The Stairs تبدیل می شود. در سال 1997، پسر جوانی به همراه پدربزرگش (اشنایدر) برای شکار بیرون میروند، زمانی که به پلکانی مرموز در اعماق جنگل برخورد میکنند. ناپدید شدن بعدی، مردم محلی را در مورد سرنوشت این جفت سرگردان گیج می کند. بیست سال بعد، گروهی از کوهنوردان در مسیری بلندپروازانه در اعماق همان بخش بیابان حرکت کردند. با هر قدم دور شدن از تمدن، آنها بیشتر به دام خائنانه زمین کوهستانی کشیده میشوند، جایی که با همان پلههای شوم برخورد میکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Last Seen Alive

5.6   - IMDB

لیزا که به زودی با شوهر سابقش ویل همراه است و او را به خانه پدر و مادرش میبرد، اما به طور مرموزی بدون هیچ اثری در حین توقف در پمپ بنزین ناپدید میشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری