بازیگر فیلم و سریال Ruby Rose (روبی رز)

Ruby Rose - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 20, 1986 in Melbourne, Victoria, Australia
  • فیلم های معروف بازیگر : Orange Is the New Black Stella Carlin(2015-2016), Break Free Writer(2014), xXx: Die Rückkehr des Xander Cage Adele Wolff(2017)

بیوگرافی فارسی

روبی رز لانژنهایم (متولد 20 مارس 1986) ، معروف به روبی رز ، یک مدل استرالیایی ، دی جی ، بوکسور ، هنرمند ضبط ، بازیگر ، مجری تلویزیونی و MTV VJ است. رز به عنوان مجری در MTV استرالیا در مرکز توجه رسانه ها ظاهر شد ، و به دنبال آن چندین جادوگر مدلینگ مشهور از جمله چهره Maybelline نیویورک در استرالیا به نمایش درآمد. که در ...


بیوگرافی انگلیسی

Ruby Rose Langenheim (born 20 March 1986), better known as Ruby Rose, is an Australian model, DJ, boxer, recording artist, actress, television presenter, and MTV VJ. Rose emerged in the media spotlight as a presenter on MTV Australia, followed by several high-profile modelling gigs, notably as the face of Maybelline New York in Australia. In ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Herself

7   - IMDB

این داستان مادر جوان ساندرا است که از شوهر بدسرپرست خود فرار می کند و با سیستم مسکن خراب می جنگد. او تصمیم می گیرد تا خانه خود را بسازد و در این روند زندگی خود را بازسازی می کند و دوباره خود را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم SAS: Red Notice

5.2   - IMDB

ارتش کوچکی از جنایتکاران آموزش دیده به رهبری لازلو آنتونوف، یورو استار را در اعماق کانال مانش ربودند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Descendants: The Rise of Red

4.6   - IMDB

پس از تحریک ملکه قلب ها به کودتای آئورادون، دختر سرکشش رد و دختر کمال طلب سیندرلا، کلویی، به نیروها می پیوندند و در زمان به عقب سفر می کنند تا سعی کنند رویداد آسیب زا را که مادر رد را در مسیر شرورانه اش قرار داد، خنثی کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری