بازیگر فیلم و سریال Ron Perlman (ران پرلمن)

Ron Perlman - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1" (1.85 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 13, 1950 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Hand of God Pernell Harris(2014-2017), Hellboy II: The Golden Army Hellboy(2008), Hellboy Hellboy(2004)

بیوگرافی فارسی

ران پرلمن یک بازیگر با آموزش کلاسیک است که در نمایش های بی شمار صحنه ، فیلم های سینمایی و تولیدات تلویزیونی حضور داشته است. رونالد ن. پرلمن در 13 آوریل 1950 در واشنگتن هیتس ، منهتن ، نیویورک به دنیا آمد. مادر او ، دوروتی (روزن) ، از دفتر City Clerk بازنشسته می شود. پدر او ، Bertram "Bert" Perlman ، که اکنون متوفی است ، تعمیرکار بود ...


بیوگرافی انگلیسی

Ron Perlman is a classically-trained actor who has appeared in countless stage plays, feature films and television productions. Ronald N. Perlman was born April 13, 1950 in Washington Heights, Manhattan, New York. His mother, Dorothy (Rosen), is retired from the City Clerk's Office. His father, Bertram "Bert" Perlman, now deceased, was a repairman ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Run with the Hunted

5.1   - IMDB

اسکار، پسری جوان، از بهترین دوستش، لوکس، دفاع می کند و پدر بدسرپرست او را در این راه می کشد و او را مجبور می کند از زادگاه روستایی اش فرار کند. وقتی با عشق، جنایت و فساد آشنا می شود، بی گناهی او از بین می رود. 15 سال بعد، او گذشته خود را فراموش کرده و رهبر گروهی از کودکان گمشده شده است. زمانی که لوکس در جستجوی زندگی بهتر به همان شهر نقل مکان می کند، با یک بازرس خصوصی بداخلاق شغلی پیدا می کند. لوکس با برخورد به گزارش قدیمی کودک گم شده اسکار، پیدا کردن پسری که زندگی او را نجات داده است به عهده می گیرد.::جرمی ام. روزن (تهیه کننده)

زیر‌نویس فارسی فیلم The Big Ugly

5.1   - IMDB

روابط انگلیس و آمریکا وقتی بد می شود که روسای اوباش لندن در یک معامله نفتی ویرجینیای غربی به امید پولشویی سرمایه گذاری می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم There Are No Saints

4.6   - IMDB

مردی به جرمی که مرتکب نشده زندانی می شود. هنگامی که همسرش به قتل می رسد و پسرش ربوده می شود و به مکزیک برده می شود، او نقشه ای پیچیده و خطرناک برای نجات پسرش و انتقام قتل طراحی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Victim

4.9   - IMDB

آخرین قربانی یک فیلم هیجانانگیز نئو وسترن است که در جنوب غربی آمریکا اتفاق میافتد و به دنبال این است که کلانتر هیکی تلاش میکند تا بدترین موردی را که در شهر کوچکش دیده است، که احتمالاً توسط یک باند محلی خشن به رهبری یک جنایتکار ترسناک ایجاد شده، حل کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری