بازیگر فیلم و سریال Rebecca Liddiard

Rebecca Liddiard - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Alias Grace Mary Whitney(2017), Frankie Drake Mysteries Mary Shaw(2017-2018), Run This Town Claire(2019)

بیوگرافی فارسی

ربکا لیدیارد بازیگری است که با نام های Alias Grace (2017) ، Frankie Drake Mysteries (2017) و Run This Town (2019) شناخته می شود.


بیوگرافی انگلیسی

Rebecca Liddiard is an actress, known for Alias Grace (2017), Frankie Drake Mysteries (2017) and Run This Town (2019).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم A Thousand Little Cuts

زن جوانی در بیمارستان از خواب بیدار می شود و متقاعد می شود که پس از یک عمل جراحی جزئی در حال نقاهت است و خود را در نبرد عقل با روانپزشکی می بیند که نمی تواند اجازه دهد او را ترک کند تا زمانی که "آن شب چه اتفاقی افتاد". وقایع به گوشهای تاریک تبدیل میشوند، زیرا پزشک و بیمار نه تنها تلاش میکنند تا قفل رویداد آسیبزای آن را سرکوب میکنند، بلکه میکوشند که چه کسی آنجا بود، چرا این اتفاق افتاد، و چرا ناخودآگاه آن بسیار سخت میجنگد تا او را از صحبت کردن در مورد آن باز دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Woman with the Red Lipstick

5.2   - IMDB

لوسی و دوست پسرش که به دنبال چاشنی همه چیز هستند، برای اولین بار در یک بار با نام های جعلی و نقش آفرینی ملاقات می کنند. چند روز بعد، لوسی یک گزارش خبری در مورد یک پرونده افراد گمشده می بیند که قربانی همان نامی است که او استفاده کرده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deadbolt

4.5   - IMDB

زن جوانی که به دنبال شروعی تازه است، به دلیل ناپدید شدن های غیرقابل توضیح و پژواک های سرد شبانه در خانه جدیدش، عقل خود را در لبه پرتگاه می یابد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری