بازیگر فیلم و سریال Rashida Jones (رشیدا جونز)

Rashida Jones - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 25, 1976 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Parks and Recreation Ann Perkins(2009-2015), Celeste & Jesse Forever Celeste(2012), The Social Network Marylin Delpy(2010)

بیوگرافی فارسی

راشدیدا جونز در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، دختر کوچکتر رسانه های مغول ، تهیه کننده و نوازنده کوئینسی جونز و بازیگر نقش پگی لیپتون به دنیا آمد. وی به دلیل روابط دیگر پدرش ، یک خواهر بزرگتر به نام کیدادا جونز و پنج خواهر و برادر نیمه نیمه دارد. پدرش آفریقایی-آمریکایی و مادرش اشکنازی یهودی (نوادگان مهاجران از ...


بیوگرافی انگلیسی

Rashida Jones was born in Los Angeles, California, the younger daughter of media mogul, producer, and musician Quincy Jones and actress Peggy Lipton. She has an older sister, Kidada Jones, and five half-siblings by her father's other relationships. Her father is African-American and her mother is Ashkenazi Jewish (a descendant of emigrants from ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Klaus

8.1   - IMDB

هنگامی که جسپر خود را به عنوان بدترین دانشجوی آکادمی پست متمایز می کند، به اسمیرنسبرگ فرستاده می شود، دهکده ای کوچک که در جزیره ای یخی در بالای دایره قطب شمال قرار دارد، جایی که ساکنان بدخلق به سختی کلمات را رد و بدل می کنند، چه برسد به نامه ها. جسپر زمانی که با معلم محلی آلوا و کلاوس، یک نجار مرموز که به تنهایی در یک کابین پر از اسباب بازی های دست ساز زندگی می کند، ملاقات می کند، از وظیفه خود به عنوان یک پستچی دست می کشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Sound of Silence

5.7   - IMDB

یک «تیونر خانه» موفق در شهر نیویورک، که صدای خانههای مردم را کالیبره میکند تا خلق و خوی مردم را تنظیم کند، با یک مشتری با مشکلی ملاقات میکند که او قادر به حل آن نیست.

زیر‌نویس فارسی فیلم On the Rocks

6.4   - IMDB

یک مادر جوان در ماجراجویی در نیویورک با پدر بازیبوی بزرگتر خود ارتباط برقرار میکند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری