بازیگر فیلم و سریال Ralph Ineson (رالف اینسون)

Ralph Ineson - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 3" (1.91 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 15, 1969 in Leeds, West Yorkshire, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Witch William(2015), Guardians of the Galaxy Ravager Pilot(2014), The Ballad of Buster Scruggs Posse Leader (segment "Near Algodones")(2018)

بیوگرافی فارسی

رالف اینسون در 15 دسامبر 1969 در لیدز ، غرب یورکشایر ، انگلیس متولد شد. او بازیگری است که با بازی The Witch (2015) ، Guardians of the Galaxy (2014) و The Ballad of Buster Scruggs (2018) شناخته شده است.


بیوگرافی انگلیسی

Ralph Ineson was born on December 15, 1969 in Leeds, West Yorkshire, England. He is an actor, known for The Witch (2015), Guardians of the Galaxy (2014) and The Ballad of Buster Scruggs (2018).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Edge of the World

5.3   - IMDB

ماجراهای سر جیمز بروک، که امپراتوری بریتانیا را برای حکومت بر یک پادشاهی جنگلی در دهه 1840 بورنئو به مبارزه طلبید، برای پایان دادن به دزدی دریایی، برده داری و شکار سر، وارد یک جنگ صلیبی مادام العمر شد و الهام بخش لرد جیم و مردی بود که می توانست پادشاه شود. ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم The Last Victim

4.9   - IMDB

آخرین قربانی یک فیلم هیجانانگیز نئو وسترن است که در جنوب غربی آمریکا اتفاق میافتد و به دنبال این است که کلانتر هیکی تلاش میکند تا بدترین موردی را که در شهر کوچکش دیده است، که احتمالاً توسط یک باند محلی خشن به رهبری یک جنایتکار ترسناک ایجاد شده، حل کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The First Omen

6.5   - IMDB

هنگامی که یک زن جوان آمریکایی به رم فرستاده می شود تا زندگی خدمت به کلیسا را ​​آغاز کند، با تاریکی روبرو می شود که باعث می شود ایمان خود را زیر سوال ببرد و توطئه وحشتناکی را کشف می کند که امیدوار است باعث تولد شیطان تجسم شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری