بازیگر فیلم و سریال Rain (باران)

Rain - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 11¾" (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 25, 1982 in Seoul, Korea
  • فیلم های معروف بازیگر : I'm a Cyborg, But That's OK Park Il-sun(2006), Ninja Assassin Raizo(2009), Speed Racer Taejo Togokahn(2008)

بیوگرافی فارسی

باران در سئول کره جنوبی در 25 ژوئن 1982 با نام تولد جونگ جیحون متولد شد. او در دبستان بسیار خجالتی بود و در مصاحبه ها اظهار داشت که به سختی یک کلمه صحبت می کند. وی خواستار رقصنده شدن شد وقتی كه در یك نمایش استعدادی در مدرسه در كلاس ششم ، كسی از مكتب او قدم به قدم نمی گذاشت تا به رقصیدن بپردازد ، بنابراین او این تلاش را انجام داد ، با تقلید از ...


بیوگرافی انگلیسی

Rain was born in Seoul, South Korea, on June 25, 1982 with the birth name Jung Jihoon. He was extremely shy in elementary school, stating in interviews that he barely spoke a word. He caught the desire to become a dancer when, at a school talent show in sixth grade, no one from his school stepped forward to dance so he gave it a try, imitating the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Muscle

5.9   - IMDB

او را بساز پاره اش کن

زیر‌نویس فارسی فیلم Sprinter

6   - IMDB

یک نوجوان در کینگستون، جامائیکا، امیدوار است که بتواند برای تیم ملی دوومیدانی جوانان برای مسابقات قهرمانی جوانان جهان جواز کسب کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Abominable

در سفر 3000 مایلی از شانگهای به مناظر برفی هیمالیا، گروهی از افراد نامتناسب با یتی جوانی به نام اورست روبرو میشوند و آنها به راه میافتند تا این موجود جادویی را با خانوادهاش در کوهی که همنامش است، جمع کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spell

5.5   - IMDB

مردی در روستایی آپالاشیا به زمین مینشیند و در اتاق زیر شیروانی یک هودوکار سنتی بیدار میشود. او ناامیدانه تلاش می کند تا از جادوی تاریک او رهایی یابد و خانواده اش را از یک مراسم شوم قبل از طلوع ماه خون نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bad Hair

5.5   - IMDB

در سال 1989 یک زن جوان جاهطلب برای موفقیت در دنیای تلویزیونی موسیقی که دارای وسواس تصویری است، دست به بافتی میزند. با این حال، زمانی که او متوجه شود که موهای جدیدش ممکن است ذهن خود را داشته باشد، ممکن است شکوفایی حرفه او هزینه زیادی داشته باشد.::جشنواره فیلم ساندنس

زیر‌نویس فارسی فیلم Monster Family 2

4.7   - IMDB

برای رهایی بابا یاگا و رنفیلد از چنگ میلا استار شکارچی هیولاها، خانواده Wishbone بار دیگر به یک خون آشام، هیولای فرانکنشتاین، یک مومیایی و یک گرگینه تبدیل می شوند، اما با کمک سه خفاش خانگی خود، خانواده هیولاها دوباره در سراسر جهان زوم می کنند. برای نجات دوستان خود، آشنایی های هیولایی جدید ایجاد کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Ghost Doctor - Season 1

7.9   - IMDB

دکتر نابغه ای که ستاره دکتر یک بیمارستان است به کما می رود. هنگامی که روح او از بدن خارج می شود، او با یک دکتر شبح 20 ساله با مهارت های عالی آشنا می شود که زمانی به او کمک کرد تا یک جراحی را انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری