بازیگر فیلم و سریال RZA (RZA)

RZA - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2" (1.88 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 5, 1969 in Brownsville, Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Man with the Iron Fists Blacksmith(2012), American Gangster Moses Jones(2007), Repo Men T-Bone(2010)

بیوگرافی فارسی

RZA در 5 ژوئیه 1969 در براونزویل ، بروکلین ، نیویورک سیتی ، نیویورک ، آمریکا به عنوان رابرت فیتزجرالد دیگز متولد شد. او از 29 اوت 2009 با طالبان رب ازدواج کرده است. وی پیش از این با ابونی میلز ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

RZA was born on July 5, 1969 in Brownsville, Brooklyn, New York City, New York, USA as Robert Fitzgerald Diggs. He has been married to Talani Rabb since August 29, 2009. He was previously married to Eboni Mills.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Nana

8.5   - IMDB

یک مقام دولتی، کنت مفات، تحت طلسم نانا، بازیگر جوان قرار می گیرد. او معشوقه او می شود و در آپارتمان مجللی زندگی می کند که او برای او فراهم می کند. با این حال، نانا به جای اینکه خود را به سطح مفات برساند، مرد فقیر را به سمت خود می کشاند - در نهایت، زندگی هر دو کاملاً نابود شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Problemista

6.8   - IMDB

الخاندرو یک طراح اسباب بازی مشتاق اهل السالوادور است که در تلاش است تا ایده های غیرمعمول خود را در شهر نیویورک زنده کند. با تمام شدن زمان ویزای کاری او، شغلی که به یک طرد شده از دنیای هنر بی نظم کمک می کند، تنها امید او برای ماندن در کشور و تحقق رویای خود می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Late Bloomers

6   - IMDB

لوئیز، یک بروکلینی بی هدف، 28 ساله، به تازگی مجرد، به نوعی یک نوازنده، افسرده بدون اعتراف به آن، در حالت مستی در حالی که یک کار احمقانه انجام می دهد به زمین می افتد و لگنش می شکند. این باعث می شود او در یک بخش فیزیوتراپی پر از افراد دو برابر سن او باشد. او در آنجا با آنتونینا آشنا می شود - یک زن مسن لهستانی بداخلاق که انگلیسی بلد نیست. لوئیز برای مراقبت از او شغلی پیدا می کند. هیچ یک از زنان این ترتیب را دوست ندارند، اما زمان آن رسیده که با حقیقت در مورد پیری روبرو شوید. همه ما باید زمانی بزرگ شویم.

زیر‌نویس فارسی سریال Run the Burbs - Season 1

5.5   - IMDB

Run the Burbs خانواده ای جوان و جسور ویتنامی-آسیایی جنوبی-کانادایی را دنبال می کند که رویکرد متفاوتی برای زندگی کامل دارند و در عین حال طرز فکر ما را در مورد ارزش های خانوادگی معاصر و زندگی در حومه ها تغییر می دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری