بازیگر فیلم و سریال Peyton List (لیست پیتون)

Peyton List - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 8, 1986 in Boston, Massachusetts, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Tomorrow People Cara Coburn(2013-2014), The Greatest Game Ever Played Sarah Wallis(2005), As the World Turns Lucy Montgomery / Lucy Montgomery #2 / Lucy Montgomery 2001-(1964-2005)

بیوگرافی فارسی

پیتون لیست در 8 آگوست 1986 در بوستون ، ماساچوست متولد شد. او به همراه خواهر بزرگترش بریتنی ، که در آلمان به عنوان یک الگوی کار می کند ، بزرگ شد و والدینش شرری اندرسون و فهرست "داگ" داگلاس. پیتون در دانشکده باله آمریکا در شهر نیویورک تحصیل کرد و همچنین در آنجا روی صحنه بازی کرد. او فعالیت خود را به عنوان یک مدل و بازیگر در ...


بیوگرافی انگلیسی

Peyton List was born on August 8, 1986, in Boston, Massachusetts. She grew up with her older sister Brittany, who works as a model in Germany, and her parents Sherri Anderson and Douglas "Doug" List. Peyton studied at the School of American Ballet in New York City and also played there on stage. She began her career as a model and actress at the ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paper Spiders

6.7   - IMDB

داستانی تلخ و شیرین درباره بلوغ در سایه بیماری روانی.

زیر‌نویس فارسی فیلم Aileen Wuornos: American Boogeywoman

3.7   - IMDB

این داستان واقعی بر اساس زندگی اولیه آیلین وورنوس است، این داستان واقعی بدنام ترین قاتل زنجیره ای زن آمریکایی است که در سال های 1989 و 1990 در فلوریدا به قتل رسید. در فلوریدا در جستجوی زندگی جدیدی که به او کمک کند از گذشته غم انگیز خود فرار کند، با رئیس باشگاه قایق بادبانی ثروتمند ازدواج کرد و این شانس را داشت که دوباره به عنوان بخشی از جامعه عالی فلوریدا شروع کند... یا او؟

زیر‌نویس فارسی فیلم The Inheritance

4.7   - IMDB

چارلز آبرناتی، میلیاردر، در آستانه تولد 75 سالگی خود، از ترس این که امشب کسی – یا چیزی – می آید تا او را بکشد، چهار فرزند خود را به خانه دعوت می کند. آبرناتی برای اطمینان از اینکه خانوادهاش از او در برابر هر چیزی که در راه است محافظت میکنند، هر یک از ارثهای آنها را به خطر میاندازد - اگر تا سحر مرده او پیدا شود، چیزی عایدش نمیشود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری