بازیگر فیلم و سریال Omari Hardwick (عمری هاردویک)

Omari Hardwick - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 10" (1.78 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 9, 1974 in Savannah, Georgia, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Kick-Ass Sergeant Marcus Williams(2010), Power James 'Ghost' St. Patrick(2014-2019), Being Mary Jane Andre Daniels(2013-2015)

بیوگرافی فارسی

عماری لطیف هاردویک در ساوانا ، جورجیا ، در جویس (جانسون) و کلیفورد هاردویک سوم بدنیا آمد و در دكاتور ، جی جی بزرگ شد. پدر و مادرش به او یک اسم دادند تا پیشینه ای بگذارد ، "عمری" به معنی "بلندترین" و "لطیف" به معنی "ملایم". وی با این گفت: "من به هیچ وجه اعتقاد ندارم که من بالاترین یا بالاترین آنها هستم ، اما احساس می کنم نام من چیزی را به من می دهد تا به ...


بیوگرافی انگلیسی

Omari Latif Hardwick was born in Savannah, Georgia, to Joyce (Johnson) and Clifford Hardwick III, and grew up in Decatur, GA. His parents gave him a name to set a precedent, "Omari" meaning "most high," and "Latif" meaning "gentle." He shares, "I in no way believe that I am the highest or most high, but I feel like my name gives me something to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spell

5.5   - IMDB

مردی در روستایی آپالاشیا به زمین مینشیند و در اتاق زیر شیروانی یک هودوکار سنتی بیدار میشود. او ناامیدانه تلاش می کند تا از جادوی تاریک او رهایی یابد و خانواده اش را از یک مراسم شوم قبل از طلوع ماه خون نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Army of the Dead

5.7   - IMDB

پس از شیوع یک زامبی در لاس وگاس، گروهی از مزدوران قمار نهایی را انجام میدهند و به منطقه قرنطینه میروند تا بزرگترین سرقتی را که تاکنون انجام شده است انجام دهند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری