بازیگر فیلم و سریال Olivier Gourmet (اولیویه گورمه)

Olivier Gourmet - نیو ساب تایتل
  • تاریخ و مکان تولد :   July 22, 1963 in Namur, Wallonia, Belgium
  • فیلم های معروف بازیگر : The Minister Bertrand Saint-Jean(2011), The Son Olivier(2002), Mesrine Part 2: Public Enemy #1 Le commissaire Broussard(2008)

بیوگرافی فارسی

نوه نجار ، الیویه Gourmet در Mirwart ، یک روستای بلژیک بزرگ شد که در آن پدرش فروشنده گاو و مادر مدیر یک هتل-رستوران خانوادگی بود. در 13 سالگی ، او به مدرسه شبانه روزی اعزام شد ، که این یک تجربه ناخوشایند بود که باعث شد او "به روی خودم بسته شود". در این مدرسه بود که او هنگامی که جایگزین یک ...


بیوگرافی انگلیسی

Grandson of a carpenter, Olivier Gourmet grew up in Mirwart, a Belgian village where his father was a cattle dealer and mother the manager of a family hotel-restaurant. At 13, he was sent to boarding school, which was an unhappy experience that led him to "be closed in on myself". It was at this school that he began acting when he replaced a ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم 40-Love

5.1   - IMDB

ژروم، یک مدیر ارشد، به تازگی شرکت خود را ترک کرده است. او که مصمم است دیگر هرگز برای هیچ کس دیگری کار نکند، تلاش می کند تا شرکت خود را راه اندازی کند، حتی با نادیده گرفتن بی میلی همسرش لورا. اوگو، پسر 11 ساله آنها، یک تنیس باز و یک قهرمان آینده دار است. برای رسیدن به هدف خود، او باید به مرکز تمرین ملی رولان گاروس راه یابد. درست مانند پدرش، او حاضر است هر کاری که لازم است انجام دهد. اوگو و ژروم با هم متوجه خواهند شد که همه قوانین را نمی توان در تلاش برای موفقیت خم کرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Come What May

6.7   - IMDB

در ماه مه 1940، نیروهای آلمانی وارد فرانسه شدند. مردم دهکده کوچکی از Pas-de-Calais که از پیشرفت دشمن ترسیده اند، بر اساس توصیه های استان تصمیم می گیرند که همه چیز را رها کنند تا به جاده بروند و به سمت ساحل فرار کنند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری