بازیگر فیلم و سریال Olivia Colman (اولیویا کولمن)

Olivia Colman - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 30, 1974 in Norwich, Norfolk, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : The Favourite Queen Anne(2018), Tyrannosaur Hannah(2011), The Lobster Hotel Manager(2015)

بیوگرافی فارسی

الیویا کلمن در 30 ژانویه سال 1974 در نورویچ ، نورفولک ، انگلیس به عنوان سارا کارولین الیویا کلمن متولد شد. او بازیگری است که با بازی های The Favorites (2018) ، Tyrannosaur (2011) و The Lobster (2015) شناخته شده است. او از آگوست سال 2001 با اد سینکلر ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند.


بیوگرافی انگلیسی

Olivia Colman was born on January 30, 1974 in Norwich, Norfolk, England as Sarah Caroline Olivia Colman. She is an actress, known for The Favourite (2018), Tyrannosaur (2011) and The Lobster (2015). She has been married to Ed Sinclair since August 2001. They have three children.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Lost Daughter

6.7   - IMDB

تعطیلات یک زن در کنار دریا زمانی تاریک می شود که وسواس او نسبت به یک مادر جوان او را مجبور می کند تا با اسرار گذشته خود روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Mothering Sunday

6   - IMDB

داستان در یک روز در سال 1924 اتفاق میافتد، جین فرچایلد، خدمتکاری در خانواده نیون، که روز تعطیل را برای جشن گرفتن یکشنبه مادری دارد، در حالی که آقا و خانم نیون در یک ناهار شرکت میکنند تا نامزدی تنها پسر همسایهشان را جشن بگیرند. پل، به اما هابدی. جین در یک روز گرم و زیبای بهاری از آزادی خود خوشحال می شود. اما مادری ندارد که پیشش برود. تقریباً هفت سال او - با شادی و بدون شرم - معشوق پل بوده است. مانند Nivens، پل به اشراف قدیمی پول انگلستان تعلق دارد، در حالی که جین در بدو تولد یتیم بود. با خالی بودن خانه، بالاخره می توانند برای اولین بار در اتاق خواب پل همدیگر را ببینند. امروز آخرین آنها به عنوان عاشق خواهد بود. همچنین روزی است که آغاز تحول جین را رقم می زند، زیرا داستان در ساعات پرشور مخفیانه می گذرد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wicked Little Letters

7   - IMDB

هنگامی که ادیت سوان و ساکنان محلی انگلیسی محافظهکار عمیقاً شروع به دریافت نامههای شرورانه مملو از فحاشیهای غیرعمدی خندهدار میکنند، همسایه مهاجر ایرلندی رز گودینگ، بد دهن و بد دهن او متهم به این جنایت میشود. نامه های ناشناس باعث غوغای ملی می شود و محاکمه ای به راه می افتد. با این حال، هنگامی که زنان شهر - به رهبری افسر پلیس گلدیس ماس - شروع به تحقیق در مورد جنایت می کنند، گمان می کنند چیزی اشتباه است و رز ممکن است مقصر نباشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری