بازیگر فیلم و سریال Noomi Rapace (نومی راپس)

Noomi Rapace - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4¼" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 28, 1979 in Hudiksvall, Gävleborgs län, Sweden
  • فیلم های معروف بازیگر : The Girl with the Dragon Tattoo Lisbeth Salander(2009), Prometheus Elizabeth Shaw(2012), Sherlock Holmes: A Game of Shadows Madam Simza Heron(2011)

بیوگرافی فارسی

بازیگر سوئدی نوومی رپاچ در هادیکسوال ، گولبرگ لون ، سوئد متولد شد ، دختر بازیگر سوئدی نینا نورن و روژلیو دورن خواننده اسپانیایی Flamenco. پدر و مادرش در کنار هم نماندند و هنگامی که راپاچه پنج ساله بود ، به همراه مادر و ناپدری خود به ایسلند نقل مکان کردند ، جایی که وی به مدت سه سال زندگی کرد. هنگامی که او هشت ساله بود ، او را در یک بازیگر ...


بیوگرافی انگلیسی

Swedish actress Noomi Rapace was born in Hudiksvall, Gävleborgs län, Sweden, the daughter of Swedish actress Nina Norén and Spanish Flamenco singer Rogelio Durán. Her parents did not stay together, and when Rapace was five she moved to Iceland with her mother and stepfather, where she lived for three years. When she was eight, she was cast in a ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Stockholm

1   - IMDB

بر اساس داستان واقعی و خارق العاده دزدی بانک در سال 1973 در شهر اروپایی و بحران گروگان گیری که در مقاله نیویورکر در سال 1974 با عنوان "درام بانک" نوشته دانیل لانگ مستند شده است. این وقایع زمانی توجه جهان را به خود جلب کرد که گروگانها با گروگانگیران خود پیوند خوردند و علیه مقامات مخالفت کردند و پدیده روانشناختی به نام «سندرم استکهلم» را به وجود آوردند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Black Crab

5.6   - IMDB

برای پایان دادن به یک جنگ آخرالزمانی و نجات دخترش، یک سرباز اکراه عازم یک ماموریت ناامیدکننده می شود تا از یک دریای یخ زده با یک محموله فوق سری عبور کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری