بازیگر فیلم و سریال Nicholas Braun (نیکلاس براون)

Nicholas Braun - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 6" (1.98 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 1, 1988 in Long Island, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : How to Be Single Josh(2016), The Perks of Being a Wallflower Ponytail Derek(2012), Sky High Zach(2005)

بیوگرافی فارسی

نیکلاس در بتپه ، نیویورک متولد شد. والدین او بازیگر کریگ براون و الیزابت لایل هستند. او اولین کار خود را در تولیدات دیزنی مانند Sky High (2005) و برنامه حفاظت از Princess (2009) انجام داد. وی همچنین در سریال 10 چیزهایی که از شما متنفر هستم به عنوان کامرون در سریال ABC Family 2009-2010 بازی کرده است. او در ادامه نقش های اصلی را در چنین ...


بیوگرافی انگلیسی

Nicholas was born in Bethpage, New York. His parents are actor Craig Braun and Elizabeth Lyle. He made his debut in Disney productions such as Sky High (2005) and Princess Protection Program (2009). He also had a recurring role as Cameron in ABC Family's 2009-2010 series 10 Things I Hate About You (2009). He has gone on to have major roles in such...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Christmas on the Farm

5.1   - IMDB

کتاب امی در مورد زندگی در یک مزرعه استرالیایی در شرف انتشار است - و مدیر عامل ناشر و پسر خوش تیپش می آیند تا زندگی روستایی او را از نزدیک ببینند. تنها مشکل این است که این زندگی او نیست!

زیر‌نویس فارسی فیلم Censor

6   - IMDB

انید، یک سانسورکننده فیلم، پس از تماشای یک ویدیوی عجیب و غریب، یک سانسورگر فیلم، تصمیم می گیرد تا راز گذشته ناپدید شدن خواهرش را حل کند، و به جستجویی می پردازد که مرز بین داستان و واقعیت را از بین می برد.::Tiboriyo

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark State

2.9   - IMDB

یک گزارشگر تحقیقی باید بین کمک به افشای حقیقت یا پذیرش اینکه جهان توسط یک شبکه جهانی از خودی های ظالم اداره می شود، یکی را انتخاب کند که مصمم به اعمال قدرت بر تمام بشریت در وضعیت تاریک آینده است.::ناشناس.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Haunting of Pendle Hill

5.3   - IMDB

بر اساس لوکیشن خالی از سکنه پندل هیل در لنکاوی، انگلستان، مکانی که در قلب یک سری از شکارهای بدنام و خونین جادوگران در سال 1612 قرار داشت.

زیر‌نویس فارسی فیلم An American in Austen

6.5   - IMDB

کتابداری که فکر میکند هیچ مردی نمیتواند مطابق با آقای دارسی زندگی کند، فرصتی غیرمنتظره پیدا میکند تا بفهمد آیا این درست است یا نه.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری