بازیگر فیلم و سریال Neal McDonough (نیل مک دونا)

Neal McDonough - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 13, 1966 in Dorchester, Massachusetts, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Minority Report Fletcher(2002), Captain America: The First Avenger Timothy 'Dum Dum' Dugan(2011), Timeline Frank Gordon(2003)

بیوگرافی فارسی

نیل مک دوناو در 13 فوریه 1966 در دورچستر ماساچوست در کاترین (بوشه) و فرانک مک دونوف ، صاحبان متل متولد ایرلند بدنیا آمد. وی در Barnstable ، ماساچوست بزرگ شد ، از دبیرستان Barnstable فارغ التحصیل شد ، و در دانشگاه Siracuse شرکت کرد. او عضو برادری سیگما چی بود و فارغ التحصیل لیسانس ...


بیوگرافی انگلیسی

Neal McDonough was born on February 13, 1966 in Dorchester, Massachusetts, to Catherine (Bushe) and Frank McDonough, motel owners who were born in Ireland. He grew up in Barnstable, Massachusetts, graduated from Barnstable High School, and attended Syracuse University. He was a member of the Sigma Chi Fraternity and graduated with a Bachelor's ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Red Stone

4.9   - IMDB

با یک گلوله، زندگی موتلی از کنترل خارج می شود، زیرا او مجبور می شود از دست جنایتکار بی رحم، جد هیوود، فرار کند. برادر بهترین دوست هیوود، بونز، اخیراً در یک تصادف رانندگی وحشتناک درگذشت و امروز مراسم خاکسپاری است. او 10 ساعت فرصت دارد تا موتلی را وارد کند و به قبرستان برسد. در طول یک روز، موتلی و بون یک بازی موش و گربه را انجام می دهند، زیرا سرنوشت آنها را برای یک مسابقه آب و هوایی گرد هم می آورد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Apex

2.9   - IMDB

پلیس سابق جیمز مالون در حال گذراندن حبس ابد به دلیل جنایتی است که مرتکب نشده است. اگر بتواند از بازی مرگبار Apex که در آن شش شکارچی برای لذت شکار انسان دیگری در جزیره ای دورافتاده پرداخت می کنند، به او فرصت آزادی داده می شود. او می پذیرد و به محض رسیدن، همه جهنم از بین می رود.

زیر‌نویس فارسی فیلم There Are No Saints

4.6   - IMDB

مردی به جرمی که مرتکب نشده زندانی می شود. هنگامی که همسرش به قتل می رسد و پسرش ربوده می شود و به مکزیک برده می شود، او نقشه ای پیچیده و خطرناک برای نجات پسرش و انتقام قتل طراحی می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Boon

4.9   - IMDB

نیک بون مزدور در تلاش است تا کفاره زندگی خود را به عنوان مجری یک سندیکای بی رحم بپردازد. بون که از گذشته خود فرار می کند، به منطقه ای دورافتاده در شمال غربی اقیانوس آرام نقل مکان می کند، جایی که با یک بیوه مبارز و پسرش ملاقات می کند. وقتی می بیند که این جفت در ترس از یک شاه جنایتکار زندگی می کنند، بون متوجه می شود که تنها راه محافظت از آنها این است که بهترین کار را انجام دهد: کشتن.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری