بازیگر فیلم و سریال Michelle Williams (میشل ویلیامز)

Michelle Williams - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   September 9, 1980 in Kalispell, Montana, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Blue Valentine Cindy(2010), My Week with Marilyn Marilyn Monroe(2011), Take This Waltz Margot(2011)

بیوگرافی فارسی

میشل اینگرید ویلیامز ، دختر كوچكی است كه در روستاهای كالیسپل واقع در مونتانا متولد و بزرگ شده است ، دختر كارلا اینگرید (سوانسون) ، خانه دار و لری ریچارد ویلیامز ، بازرگان و نویسنده کالا است. اجداد او نروژی است ، همچنین جزایر آلمانی ، بریتانیا و سایر اسکاندیناوی ها هستند. او برای اولین بار به عنوان دختر بد جن لیندلی در تلویزیون شناخته شد ...


بیوگرافی انگلیسی

A small-town girl born and raised in rural Kalispell, Montana, Michelle Ingrid Williams is the daughter of Carla Ingrid (Swenson), a homemaker, and Larry Richard Williams, a commodity trader and author. Her ancestry is Norwegian, as well as German, British Isles, and other Scandinavian. She was first known as bad girl Jen Lindley in the television...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wendy and Lucy

7.1   - IMDB

وندی، یک دریفت تقریبا بی پول، در جستجوی کار به آلاسکا سفر می کند و تنها همراه او سگش، لوسی است. وندی که در حال حاضر به طور خطرناکی در آستانه از دست دادن همه چیز است، وقتی ماشین قدیمی اش خراب می شود و به دلیل دزدیدن غذای سگ از مغازه دستگیر می شود، به دست انداز بزرگتری در جاده برخورد می کند. هنگامی که او وثیقه می گذارد و برای بازیابی لوسی برمی گردد، متوجه می شود که سگ از بین رفته است و همین امر باعث می شود که به دنبال حیوان خانگی او بیفتند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Venom: Let There Be Carnage

5.9   - IMDB

پس از یافتن جسد میزبان در گزارشگر تحقیقی ادی براک، سیمبیوت بیگانه باید با دشمن جدیدی به نام کارنیج روبرو شود، شخصیت جایگزین قاتل سریالی کلتوس کسادی.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری