بازیگر فیلم و سریال Michelle Morgan (میشل مورگان)

Michelle Morgan - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4" (1.63 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : K.I.T. Michelle(2013), It Happened in L.A. Annette(2017), Girl Most Likely Georgina(2012)

بیوگرافی فارسی

میشل مورگان بومی جنوب کالیفرنیا است. او در سانتا مونیکا متولد شد اما در سن مناقصه 5 ساله به همراه خانواده به هزاران اوکس نقل مکان کرد. وی قبل از ادامه فعالیت بازیگری ، مدرک فیلمنامه نویسی دریافت کرد.


بیوگرافی انگلیسی

Michelle Morgan is a southern California native. She was born in Santa Monica but moved to Thousand Oaks with her family at the tender age of 5. She received a degree in screenwriting before pursuing her acting career.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Midway to Heaven

6.1   - IMDB

سالها پس از درگذشت همسرش کیت ، ند استیونز هنوز هم به فکر آشنایی با زنان دیگر است. از این گذشته ، چرا او دوباره شروع به دوستیابی می کند وقتی که هنوز باید به دنبال دخترش لیز باشد؟ اما وقتی لیز برای بازدید از کالج به خانه می آید ، میهمان غافلگیرانه ای را به ارمغان می آورد که NED را برای یک حلقه پرتاب می کند. آیا ند می تواند بپذیرد که دختر کوچکش عاشق دیوید شده است ، یک دانش کاملاً کامل-همه کسی که ناد را دیوانه می کند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Ice Blue

4.5   - IMDB

دنیای آریل 16 ساله متلاطم می شود زمانی که مادرش به طور مرموزی برمی گردد و در حالی که رازهای خانوادگی را که مدت ها پیش در مزرعه دورافتاده کوهپایه ها پنهان کرده بودند، در رابطه به ظاهر کاملی که با پدرش دارد، شکاف می اندازد.

زیر‌نویس فارسی فیلم 3 Tickets to Paradise

3.8   - IMDB

ای جی پارکر، همسر سابقش و یک مامور فدرال، برای یافتن یک انبار مخفی از 5000 سکه طلای 20 دلاری دو عقاب دزدیده شده به شهری ارواح در مکزیک به نام پارادایس می روند.::داگ المر

زیر‌نویس فارسی فیلم Every Breath You Take

5.3   - IMDB

روانپزشکی که مراجعه کننده اش خودکشی می کند، پس از معرفی برادر بازمانده اش به همسر و دخترش، زندگی خانوادگی اش را مختل می کند.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Black Site

4.4   - IMDB

گروهی از افسران مستقر در یک دخمه پرپیچ و خم و مخفی باید برای جان خود با هچت، یک زندانی باارزش باهوش و بدنام مبارزه کنند. هنگامی که او فرار می کند، برنامه مرموز و مرگبار او عواقب بسیار گسترده و وحشتناکی دارد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری