بازیگر فیلم و سریال Michael Gambon (مایکل گامبون)

Michael Gambon - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 19, 1940 in Cabra, Dublin, Ireland
  • فیلم های معروف بازیگر : Gosford Park William McCordle(2001), The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover Albert(1989), Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 Professor Albus Dumbledore(2011)

بیوگرافی فارسی

سر مایکل گامبون در کابرا ، دوبلین ، ایرلند ، در مری (هوار) یک خیاط زن و ادوارد گامبون مهندس متولد شد. گامبون پس از حضور در تئاتر ملی ، تحت کارگردانی هنری سر لورنس اولیویه ، در تعدادی از نقشهای اصلی در نمایشنامه هایی که توسط آلن آیکبورن نوشته شده ظاهر شد. شغلی او در سال 1980 منجنی شد که او گرفت ...


بیوگرافی انگلیسی

Sir Michael Gambon was born in Cabra, Dublin, Ireland, to Mary (Hoare), a seamstress, and Edward Gambon, an engineer. After joining the National Theatre, under the Artistic Directorship of Sir Laurence Olivier, Gambon went on to appear in a number of leading roles in plays written by Alan Ayckbourn. His career was catapulted in 1980 when he took ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Samson and Delilah

6.8   - IMDB

مارا و مانوآ هر دو اسرائیلیهای متدین و متدین هستند که تحت حکومت خشن و ناعادلانه فلسطینیان زندگی میکنند. یک روز، یک غریبه مرموز به مارا ظاهر می شود و به او قول می دهد که پسری به دنیا بیاورد که او را سامسون بنامد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Harry Potter And The Half-Blood Prince

7.6   - IMDB

این فصل حدود ششمین سال حضور هری در هاگوارتز است. اولین چیز این است که به یک پروفسور جدید به نام هوراس اسلاگهورن خوش آمد بگوییم که چیزهای شگفت انگیز زیادی در مورد سم به هری می آموزد. در فیلم، اسلاگهورن به هری یک کتاب پاره پاره میدهد که متعلق به شاهزاده دورگه است که در حاشیه هر صفحه یادداشتهای خطنویسی زیادی با نکاتی برای کمک به پیشرفت هری در جادو دارد. یک چیز دیگر این است که دامبلدور کلاسی را برای هری باز می کند و حتی به هری نشان می دهد که خاطرات راز تاریک ولدمورت در گذشته را مشاهده می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cordelia

6   - IMDB

کوردلیا به دنبال یک حادثه در گذشته خود، اکنون با خواهر دوقلویش، کارولین، در زیرزمین آپارتمان پدر مرحومشان زندگی می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری