بازیگر فیلم و سریال Michael Eklund (مایکل اکلوند)

Michael Eklund - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   July 31 in Saskatoon, Saskatchewan, Canada
  • فیلم های معروف بازیگر : The Call Michael Foster(2013), Errors of the Human Body Geoffrey Burton(2012), Eadweard Eadweard Muybridge(2015)

بیوگرافی فارسی

مایکل اکلوند به عنوان مایکل اسکات اکلوند در ساسکاتون ، ساسکاچوان کانادا به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه کننده است ، به فیلم The Call (2013) ، Errors of the Human Human (2012) و Eadweard (2015) معروف است. او قبلاً با مگان بنت ازدواج کرده بود.


بیوگرافی انگلیسی

Michael Eklund was born in Saskatoon, Saskatchewan, Canada as Michael Scott Eklund. He is an actor and producer, known for The Call (2013), Errors of the Human Body (2012) and Eadweard (2015). He was previously married to Megan Bennett.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Dark

8.7   - IMDB

یک زن جوان مضطرب باید با بدترین ترسهایش مقابله کند، وقتی خودش را به تنهایی در انباری در شهر نیویورک در جریان خاموشی سال 2003 گرفتار میبیند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Bright Hill Road

4.4   - IMDB

وقتی یک گام اشتباه پس از تیراندازی در محل کار، مارسی الکلی را مرخصی میدهد، او به دیدن خواهرش در کالیفرنیا میرود. در نیمه راه، او برای چند روز در خانه شبانه روزی جاده برایت هیل توقف می کند. دیوارها به سمت مارسی که به شدت آشفته است بسته می شود، زیرا او ارتباط خود را با واقعیت از دست می دهد و با اعمال بد گذشته کثیف خود روبرو می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری