بازیگر فیلم و سریال Michael Dorn

Michael Dorn - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 2¾" (1.9 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 9, 1952 in Luling, Texas, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Star Trek: First Contact Worf(1996), Star Trek: Insurrection Worf(1998), Star Trek: Nemesis Worf(2002)

بیوگرافی فارسی

مایکل دورن در 9 دسامبر سال 1952 در لولینگ ، تگزاس ، ایالات متحده به عنوان میشیل درن متولد شد. او بازیگر و کارگردان است ، معروف به Star Trek: First Contact (1996) ، Star Trek: Insurrection (1998) و Star Trek: Nemesis (2002).


بیوگرافی انگلیسی

Michael Dorn was born on December 9, 1952 in Luling, Texas, USA as Michiel Dorn. He is an actor and director, known for Star Trek: First Contact (1996), Star Trek: Insurrection (1998) and Star Trek: Nemesis (2002).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amanda & the Alien

4.6   - IMDB

آماندا، کارمند یک فروشگاه لباس مجلل، زندگی نسبتاً تنهایی و غیرقابل توجهی دارد. همه اینها زمانی تغییر می کند که یک بیگانه که در یک تاسیسات نظامی مخفی نگهداری می شود، با تصاحب جسد یکی از کارمندان پایگاه فرار می کند. آماندا بیگانه فراری را پیدا می کند و تصمیم می گیرد به او کمک کند تا از دست ماموران دولتی که در تعقیب او هستند پنهان شود، کاری به ظاهر آسان، زیرا بیگانه باید هر چند روز یک بار بدن میزبان را عوض کند. آیا او می تواند به همراه جدیدش کمک کند تا یک فرار تمیز داشته باشد؟

زیر‌نویس فارسی فیلم Silence of the Prey

4   - IMDB

در تلاشی ناامیدکننده برای تضمین آینده ای برای فرزندش، یک مادر مهاجر غیرقانونی یک شغل سرایداری را انتخاب می کند. مرد مسن بی خبر از او، حقیقتی هولناک را پنهان می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری