بازیگر فیلم و سریال Michael Cerveris (مایکل سروریس)

Michael Cerveris - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 6, 1960 in Bethesda, Maryland, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Cirque du Freak: The Vampire's Assistant Mr. Tiny(2009), The Mexican Frank(2001), Fame Ian Ware(1986-1987)

بیوگرافی فارسی

مایکل سرووریس در 6 نوامبر 1960 در بتسدا ، مریلند ، آمریکا متولد شد. او یک بازیگر است که به Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (2009) ، The Meksican (2001) and Fame (1982) معروف است.


بیوگرافی انگلیسی

Michael Cerveris was born on November 6, 1960 in Bethesda, Maryland, USA. He is an actor, known for Cirque du Freak: The Vampire's Assistant (2009), The Mexican (2001) and Fame (1982).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Amityville Moon

2.5   - IMDB

در حالی که آلیسا و کارلا سعی می کنند از خانه کلیسایی که آنها را اسیر می کند فرار کنند، کارلا توسط موجودی شرور و نیمه انسان سلاخی می شود. پس از اینکه کارآگاه کیمبال آلیسا را ​​در یک کافه دوچرخه سواری شلوغ ردیابی می کند، او به کیمبال می گوید که زنان زندانی در هر ماه کامل ناپدید می شوند و گلوله های نقره ای اسلحه اش را به او نشان می دهد. اکنون آن دو باید به نیمه راه برگردند تا با کشیش و راهبه ها - و شرور وحشی خرخر - که در درون زندگی می کنند مقابله کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Cryptozoo

6.4   - IMDB

نگهبانان Cryptozooke سعی می کنند باکو را بگیرند، موجودی افسانه ای دورگه رویا خوار، و شروع به تعجب می کنند که آیا باید این جانوران را به نمایش بگذارند یا آنها را پنهان و ناشناخته نگه دارند.::جشنواره فیلم ساندنس

زیر‌نویس فارسی فیلم Watchmen: Chapter I

7   - IMDB

در یک تاریخ جهانی متناوب که توسط ابرقهرمانان شکل گرفته است، «ماجراجویان لباس پوشیده» که زمانی تجلیل می شد، توسط جامعه ای که از هوشیاری افسون شده بود، ممنوع شده اند. اکنون، در سال 1985، قتل کمدین، یک مامور دولتی تبدیل شده به قهرمان، توجه رورشاخ، آخرین حامیان غیرقانونی را به خود جلب می کند. تحقیقات رورشاخ همکاران بازنشسته اش، نیت جغد، سیلک اسپکتر، دکتر منهتن و اوزیماندیاس را درگیر میکند که با گذشتهشان، با یکدیگر و در معمایی که زندگی آنها و دنیایی در آستانه جنگ را تهدید میکند، درگیر میشوند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری