بازیگر فیلم و سریال Matthew Macfadyen (متیو مک فادین)

Matthew Macfadyen - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 3" (1.91 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 17, 1974 in Great Yarmouth, Norfolk, England, UK
  • فیلم های معروف بازیگر : Pride & Prejudice Mr. Darcy(2005), The Three Musketeers Athos(2011), Death at a Funeral Daniel(2007)

بیوگرافی فارسی

دیوید متیو مکفادیین در گریم یارموت ، نورفولک ، در ماینیر (اوون) ، معلم و بازیگر درام ، و مارتین مکفادیین ، مجری نفت متولد شد. او تبار اسکاتلندی و ولزی است. به دلیل حرفه پدرش ، وی حداقل بخشی از دوران کودکی خود را در اندونزی گذراند ، قبل از پایان تحصیلات در انگلیس و کسب مقام در RADA در ...


بیوگرافی انگلیسی

David Matthew Macfadyen was born in Great Yarmouth, Norfolk, to Meinir (Owen), a drama teacher and actress, and Martin Macfadyen, an oil executive. He is of Scottish and Welsh descent. Because of his father's career, he spent at least part of his childhood in Indonesia, before finishing his education back in England and winning a place at RADA in ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Deadlock

3.4   - IMDB

ماک یک سرباز سابق است که پس از جنگ، به شهری با نیروگاه هسته ای نقل مکان کرد، جایی که تقریباً همه در آنجا کار می کنند. زندگی برای او در آنجا آرام است، تا اینکه گروهی از مزدوران به رهبری رون به راکتور یورش بردند و همه از جمله گروهی از کودکان را در سفر مدرسه گروگان گرفتند. اکنون مک در مسابقهای با زمان است و باید از آموزش نظامی خود برای شکست دادن رون قبل از اینکه راکتور را در حالت ذوب قرار دهد استفاده کند. در طول راه، او انگیزه رون را کشف می کند، که راز بزرگتری را که شهر مک پنهان شده است، آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Good Boys for Life

3.9   - IMDB

تادریک فرانک، یک مرد مزاحم، زندگی خود را می گذراند تا اینکه با دوست دختر سابقش، پدر بچه کوانیتا، تایرون برخورد می کند. فرانک که از جان خود می ترسد، تصمیم می گیرد تا از شهر فرار کند تا اینکه از سیج لی تماس گرفت تا شوهرش را به مبلغ نیم میلیون بکشد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Operation Mincemeat

6.6   - IMDB

در سال 1943، دو افسر اطلاعاتی بریتانیا عملیات Mincemeat را ساختند، که در آن طرح آنها برای انداختن جسد با کاغذهای جعلی در سواحل اسپانیا، جاسوسان نازی را فریب می داد و معتقد بودند که نیروهای متفقین قصد دارند از طریق یونان به جای سیسیل حمله کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Beneath the Surface

2.7   - IMDB

یک زن جوان در حالی که در تعطیلات خانوادگی قایق سواری است، از حمله کوسه سفید بزرگ جان سالم به در می برد، اما به زودی متوجه می شود که کابوس هنوز به پایان نرسیده است. به اطرافیانش نمی توان اعتماد کرد و اگر بخواهد در آب عقب نشینی کند، باید با شیاطین خود روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Protocol-7

4.6   - IMDB

با پسرفت فاجعه بار پسر خوانده اش، لکسی، یک وکیل شهر کوچک، با واقعیت کلاهبرداری شرکتی در بالاترین سطح مواجه می شود. آیا او یک شرکت بزرگ را در این داستان واقعی افشاگر مسئول خواهد دانست؟

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری