بازیگر فیلم و سریال Marton Csokas (مارتون چسوکاس)

Marton Csokas - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1¼" (1.86 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 30, 1966 in Invercargill, New Zealand
  • فیلم های معروف بازیگر : Æon Flux Trevor Goodchild(2005), The Amazing Spider-Man 2 Dr. Ashley Kafka(2014), The Equalizer Teddy(2014)

بیوگرافی فارسی

مارتون در اینورکارگیل ، Aotearoa (نیوزیلند) ، به مارگارت کریستین (راینر) ، یک پرستار و مارتون سسکی ، مهندس مکانیک متولد شد. پدر وی مجارستانی و مادرش استرالیایی است (با انگلیسی ، ایرلندی و دانمارکی). او برخی از استعدادهای خود را از پدرش به ارث برد ، او نیز خواننده آموزش دیده اپرا و در یک زمان یک ذوزنقه بود ...


بیوگرافی انگلیسی

Marton was born in Invercargill, Aotearoa (New Zealand), to Margaret Christine (Rayner), a nurse, and Márton Csókás, a mechanical engineer. His father is Hungarian and his mother is Australian (of English, Irish, and Danish origin). He inherited some of his talents from his father, who was also a trained opera singer and at one time, a trapeze ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Juniper

6.4   - IMDB

وقتی یک نوجوان خود ویرانگر از مدرسه تعلیق می شود و به عنوان تنبیه از مادربزرگ الکلی بداخلاقش می خواهند مراقبت کند، زمان دیوانه واری که آنها با هم می گذرانند زندگی او را تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Sleeping Dogs

6.1   - IMDB

روی فریمن، یک کارآگاه سابق قتل با حافظه ای شکسته، مجبور می شود پرونده ای را که به یاد نمی آورد، دوباره بررسی کند. در حالی که زندگی یک مرد در انتظار اعدام است، فریمن باید شواهد وحشیانه یک دهه تحقیقات قتل را جمع آوری کند و شبکه ای شوم از رازهای مدفون و خیانت هایی را که به گذشته او مرتبط است، آشکار کند. تنها با غرایز اعتماد، او با یک حقیقت وحشتناک روبرو می شود - گاهی اوقات، بهتر است اجازه دهید سگ های خواب دروغ بگویند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Shadow Land

3.4   - IMDB

رابرت وین رایت، رئیس جمهور سابق، که توسط کابوس های بی امان پیشگویی می کند، روانپزشک گذشته خود را به محل اقامتش در ایالت فرا می خواند، که متوجه می شود این تهدید ممکن است واقعی تر از تصور باشد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری