بازیگر فیلم و سریال Martin Kove (مارتین کوو)

Martin Kove - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' 1½" (1.87 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   March 6, 1946 in Brooklyn, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Karate Kid Kreese(1984), The Karate Kid Part III Kreese(1989), The Karate Kid Part II Kreese(1986)

بیوگرافی فارسی

مارتین کوو در 6 مارس 1946 در بروکلین نیویورک به دنیا آمد. بازیگر قوی و باریک چشم که کیسه ای مختلط از افراد خوب و بد را به تصویر کشیده است! ابتدا در چندین نقش جزئی روی صفحه نمایش ظاهر شد و خود را به عنوان شرور نرو قهرمان در مسابقه کم هزینه بودجه مرگ Death Race 2000 (1975) متوجه کرد ، و سپس به عنوان Clem سادیستی ...


بیوگرافی انگلیسی

Martin Kove was born on March 6, 1946 in Brooklyn, New York. Strong-featured, narrow-eyed actor who has portrayed a mixed bag of both good guys and bad guys! First turned up on screen in several minor roles, and got himself noticed as the villainous Nero the Hero in the low-budget road race Death Race 2000 (1975), and then as Clem the sadistic ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Elvis from Outer Space

4   - IMDB

ELVIS from OUTER SPACE یک غرغر روانگردان درباره یک جعل الویس در حال قمار و مشکلات او با مافیای وگاس است، که شامل گروهی بدبخت از تقلیدکنندگان از کار افتاده الویس است که خود را در رقابت با الویسی میبینند که آنقدر خوب است که همه شروع به تعجب میکنند. آیا واقعا می تواند درست باشد که سیا و بیگانگان آلفا قنطورس الویس را به وگاس بازگردانده اند؟

زیر‌نویس فارسی فیلم A Taste of Love

5.9   - IMDB

تیلور که در تلاش برای یافتن صدای آشپزی خود به عنوان یک ستاره تلویزیونی شبکه است، به زادگاهش باز می گردد تا از والدینش دیدن کند. او باید بین رابطهی تازهاش، صرفهجویی در رستوران خانوادگیاش یا شغل رویاییاش بهعنوان یک سرآشپز معروف در سراسر جهان یکی را انتخاب کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری