بازیگر فیلم و سریال Mark Wahlberg (مارک والبرگ)

Mark Wahlberg - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 5, 1971 in Dorchester, Boston, Massachusetts, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Departed Dignam(2006), The Fighter Producer(2010), Boogie Nights Eddie Adams / Dirk Diggler(1997)

بیوگرافی فارسی

بازیگر آمریکایی مارک والبرگ یکی از مشتاقان سرگرم کننده محترمی است که با موفقیت گذار از بت پاپ نوجوان به بازیگر تحسین شده را انجام داد. بهترین نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم The Departed (2006) که در ادامه به بررسی های انتقادی مثبت برای عملکرد خود در فیلم The Fighter (2010) رسید ، وهبرگ همچنین یک بازیگر کمدی خوب است ، ...


بیوگرافی انگلیسی

American actor Mark Wahlberg is one of a handful of respected entertainers who successfully made the transition from teen pop idol to acclaimed actor. A Best Supporting Actor Oscar nominee for The Departed (2006) who went on to receive positive critical reviews for his performance in The Fighter (2010), Wahlberg also is a solid comedy actor, ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Joe Bell

6   - IMDB

داستان واقعی شهری کوچک، پدری از طبقه کارگر است که پس از اینکه پسرش در دبیرستان به دلیل همجنسبازی شکنجه میشود، برای مبارزه با قلدری در سراسر ایالات متحده پیادهروی میکند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Scoob!

5.6   - IMDB

اسکوبی و باند با چالش برانگیزترین معمای خود روبرو می شوند: نقشه ای برای رها کردن سگ ارواح سربروس در جهان. همانطور که آنها برای متوقف کردن این سگکالزمان مسابقه می دهند، باند متوجه می شود که اسکوبی سرنوشتی حماسی بزرگتر از تصور هر کسی دارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spenser Confidential

6.2   - IMDB

وقتی دو افسر پلیس بوستون به قتل می رسند، پلیس سابق اسپنسر با هم اتاقی خود، هاک، همکاری می کند تا جنایتکاران را نابود کند.::Netflix

زیر‌نویس فارسی فیلم Infinite

5.4   - IMDB

مردی متوجه می شود که توهمات او در واقع رویایی از زندگی های گذشته است.::ناشناس

زیر‌نویس فارسی فیلم Uncharted

6.4   - IMDB

یک جوان باهوش خیابانی، ناتان دریک و شریک خردمندش، ویکتور «سالی» سالیوان، در تعقیب خطرناک «بزرگترین گنجی که هرگز پیدا نشد» را آغاز میکنند و در عین حال سرنخهایی را نیز دنبال میکنند که ممکن است به برادر گمشده ناتان منجر شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Arthur the King

7   - IMDB

در طول ده روز و 435 مایل، یک پیوند ناگسستنی بین مایکل لایت، مسابقهدهنده ماجراجویانه حرفهای و یک همدم سگ خیابانی به نام آرتور شکل میگیرد. همانطور که تیم به مرزهای بیرونی خود در استقامت در مسابقه سوق داده می شود، آرتور معنای واقعی پیروزی، وفاداری و دوستی را دوباره تعریف می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری