بازیگر فیلم و سریال Marisa Tomei (ماریسا تومی)

Marisa Tomei - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 4½" (1.64 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   December 4, 1964 in Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : My Cousin Vinny Mona Lisa Vito(1992), The Wrestler Cassidy(2008), In the Bedroom Natalie Strout(2001)

بیوگرافی فارسی

ماریسا تومی در چهارم دسامبر سال 1964 در بروکلین نیویورک در پاتریشیا "آدی" (Bianchi) معلم انگلیسی به دنیا آمد و گری تومی ، وکیل ، هر دو تبار ایتالیایی. ماریسا یک برادر ، بازیگر آدام تومی دارد. در زمان کودکی ، مادر ماریسا سخنان خود را اصلاح می کرد که لهجه سنگین او در بروکلین را از بین می برد. در سن نوجوانی ، ماریس در ادوارد آر.


بیوگرافی انگلیسی

Marisa Tomei was born on December 4, 1964, in Brooklyn, New York, to Patricia "Addie" (Bianchi), a teacher of English, and Gary Tomei, a lawyer, both of Italian descent. Marisa has a brother, actor Adam Tomei. As a child, Marisa's mother frequently corrected her speech as to eliminate her heavy Brooklyn accent. As a teen, Marisa attended Edward R....

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Human Capital

5.8   - IMDB

زندگی دو خانواده متفاوت زمانی با هم برخورد میکند که فرزندانشان رابطهای را آغاز میکنند که منجر به یک حادثه تلخ میشود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Upgraded

6.1   - IMDB

آنا یک کارآموز بلندپرواز است که رویای شغلی در دنیای هنر را در سر می پروراند و در عین حال سعی می کند کلر رئیس خود را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که او در یک سفر کاری به کلاس اول ارتقا می یابد، با ویل خوش تیپ آشنا می شود که آنا را با رئیسش اشتباه می گیرد - دروغی سفید که زنجیره ای پر زرق و برق از رویدادها، عاشقانه ها و فرصت ها را رقم می زند تا زمانی که تار و پودش ظاهر شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری