بازیگر فیلم و سریال Marin Ireland (مارین ایرلند)

Marin Ireland - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   August 30, 1979 in Camarillo, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Hell or High Water Debbie Howard(2016), Glass Chin Ellen Doyle(2014)

بیوگرافی فارسی

مارین ایرلند در 30 اوت سال 1979 در کاماریلو ، کالیفرنیا ، آمریکا به عنوان مارین ایوان ایرلند متولد شد. او بازیگری است ، به Hell یا High Water (2016) ، Glass Chin (2014) و Homeland (2011) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Marin Ireland was born on August 30, 1979 in Camarillo, California, USA as Marin Yvonne Ireland. She is an actress, known for Hell or High Water (2016), Glass Chin (2014) and Homeland (2011).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Dark and the Wicked

6.1   - IMDB

در یک مزرعه منزوی در یک شهر روستایی غیرقابل توصیف، مردی به آرامی در حال مرگ است. خانواده او گرد هم می آیند تا عزاداری کنند و به زودی تاریکی فرا می رسد که با کابوس های بیدار و احساس فزاینده ای مبنی بر اینکه چیزی شیطانی در حال تسخیر خانواده است مشخص می شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Man in the Woods

5.4   - IMDB

در یک شب برفی در سال 1963، دانش آموزی در جنگل گم می شود. همانطور که دوستانش به دنبال او می گردند، آنها با طرح سایه و شیطان سازی روبرو می شوند که مدرسه ایده آل آنها بر اساس آن ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Somewhere Quiet

4.8   - IMDB

مگ پس از زنده ماندن از یک آدم ربایی آسیب زا در تلاش است تا به حالت عادی بازگردد - اما حس واقعی واقعیت او به زودی زمانی که با شوهرش به محله منزوی خانواده ثروتمندش سفر می کند بدتر می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری