بازیگر فیلم و سریال Margarita Levieva (مارگاریتا لویوا)

Margarita Levieva - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 9, 1980 in Leningrad, Russian SFSR, USSR [now St. Petersburg, Russia]
  • فیلم های معروف بازیگر : Adventureland Lisa P.(2009), The Lincoln Lawyer Reggie Campo(2011), The Invisible Annie Newton(2007)

بیوگرافی فارسی

مارگاریتا لویوا بازیگر آمریکایی است. وی که در سن سه سالگی در لنینگراد ، جمهوری سوسیالیستی فدراسیون اتحاد جماهیر شوروی روسیه (در حال حاضر سن پترزبورگ ، فدراسیون روسیه) متولد شد ، برنامه آموزش سختگیرانه یک ژیمناست ریتمیک رقابتی را آغاز کرد. لویوا برای 13 سال آینده به تمرینات خود ادامه داد و در روسیه نیز برنده رقابت ها شد و در نهایت به ...


بیوگرافی انگلیسی

Margarita Levieva is an American actress. Born in Leningrad, Russian Soviet Federative Socialist Republic (now Saint Petersburg, Russian Federation), at age three she began the rigorous training program of a competitive rhythmic gymnast. Levieva continued to train for the next 13 years, winning competitions in Russia and eventually going on to ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Inherit the Viper

5.1   - IMDB

تریلر جنایی درباره سه خواهر و برادر در آپالاشیا که بهعنوان دلالهای محلی مواد افیونی از راه میرسند و سعی میکنند در مارپیچ خشونتهایی که با قلمرو همراه است گرفتار نشوند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Widow

6.8   - IMDB

در یک منطقه جنگلی انبوه در شمال سنت پترزبورگ، مردم برای سه دهه ناپدید می شوند. معدود جسدهایی که تاکنون پیدا شده اند برهنه بودند. در 14 اکتبر 2017، تیمی از داوطلبان در جستجوی یک نوجوان گمشده به جنگل رفتند. به زودی تمام ارتباط با آنها از بین رفت. مردم محلی بر این باورند که آنها توسط همان روح تاریکی گرفته شده اند که بقیه را گرفته است. آنها به آن بیوه لنگان می گویند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری