بازیگر فیلم و سریال Maika Monroe (مایکا مونرو)

Maika Monroe - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 6" (1.68 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   May 29, 1993 in Santa Barbara, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : It Follows Jay Height(2014), Independence Day: Resurgence Patricia Whitmore(2016), The 5th Wave Ringer(2016)

بیوگرافی فارسی

تمایل اولیه مايكا مونرو متولد سانتا باربارا تمایل به دنبال شغلی در كایت بورد حرفه ای آزاد (بادبادك بادبزن) بود. به دنبال پله های پدر ، او از سن 13 سالگی این ورزش را آغاز کرد. او در سال ارشد دبیرستان خود به سواحل شمالی جمهوری کاباره جمهوری جمهوری دومینیکن رفت تا در حالی که تحصیلات خود را تمام می کرد ، تمام وقت را آموزش دهد ...


بیوگرافی انگلیسی

Santa Barbara-born Maika Monroe's initial desire was to pursue a career in professional freestyle kiteboarding (kite surfer). Following in her father's footsteps, she started the sport at the age of 13. She moved to the Dominican Republic's north coast of Cabarete in her senior year of high school to train full-time while she completed her studies...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Watcher

6.3   - IMDB

در حالی که یک قاتل زنجیره ای شهر را تعقیب می کند، جولیا - بازیگر جوانی که به تازگی با شوهرش به شهر نقل مکان کرده است - متوجه یک غریبه مرموز می شود که او را از آن طرف خیابان تماشا می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Longlegs

7.1   - IMDB

در تعقیب یک قاتل سریالی بدنام، یک مامور تازه کار FBI با گذشته مرموز باید مجموعه ای از سرنخ های پنهانی را حل کند تا به قتل وحشتناک خود پایان دهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری