بازیگر فیلم و سریال Madeleine Coghlan (مادلین کوگلان)

Madeleine Coghlan - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Holidays Maxine (segment: "Valentine's Day")(2016), Castle Emily(2015), We Burn Like This Rae

بیوگرافی فارسی

مادلین کوگلان از زمانی که دختر جوانی بود هم درام و هم کمدی بازیگری کرد. اولین فیلمی که او با بازی در "تعطیلات" در سال 2016 در Tribeca به نمایش درآمد. وی را می توان در برنامه های تلویزیونی مانند "لوسیفر" فاکس و "قلعه" ABC مشاهده کرد. او میزبان برنامه کانال دیزنی ، "فیلم های گشت و گذار فیلم" است و علاوه بر بازیگری ، خودش را نیز می نویسد و ستاره می کند ...


بیوگرافی انگلیسی

Madeleine Coghlan has been acting since she was a young girl in both drama and comedy. The first film she starred in, "Holidays," premiered at Tribeca in 2016. She can be seen in TV shows such as Fox's "Lucifer" and ABC's "Castle." She hosts the Disney Channel show, "Movie Surfers," and In addition to acting, she also writes and stars in her own ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Vautrin the Thief

6.8   - IMDB

ژاک کولین، با نام مستعار «ترومپ لا مورت» یا ابه کارلوس هررا، که ویترین نیز نامیده می شود، یک محکوم بدنام فرانسوی است...

زیر‌نویس فارسی فیلم Violation

5.3   - IMDB

زنی مشکل دار در آستانه طلاق پس از سال ها دوری به خانه نزد خواهر کوچکترش برمی گردد. اما وقتی خواهر و برادر شوهرش به اعتماد او خیانت می کنند، او دست به یک جنگ صلیبی شرورانه برای انتقام می زند.

زیر‌نویس فارسی فیلم We Burn Like This

5.4   - IMDB

در میان یهودی ستیزی رو به افزایش در بیلینگز، مونتانا، رائه، یک جوان 22 ساله از بازماندگان هولوکاست حقیقت یک حادثه دوران کودکی را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Black Phone

7.3   - IMDB

فینی شاو، یک پسر 13 ساله خجالتی اما باهوش، توسط یک قاتل سادیست ربوده شده و در زیرزمینی عایق صدا که در آن جیغ زدن فایده چندانی ندارد، به دام افتاده است. وقتی یک تلفن قطع شده روی دیوار شروع به زنگ زدن می کند، فینی متوجه می شود که می تواند صدای قربانیان قبلی قاتل را بشنود. و آنها تمام تلاش خود را میکنند که مطمئن شوند آنچه برایشان اتفاق افتاده برای فینی رخ نمیدهد.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری