بازیگر فیلم و سریال Luke Bracey (لوک بریسی)

Luke Bracey - نیو ساب تایتل
  • قد :   6' (1.83 m)
  • فیلم های معروف بازیگر : Point Break Utah(2015), G.I. Joe: Retaliation Cobra Commander(2013), The Best of Me Younger Dawson(2014)

بیوگرافی فارسی

لوک برسی در سیدنی استرالیا متولد شد و اولین بازیگری خود را در سریال صابون Aussie ، Home and Away (1988) در سال 2009 انجام داد و پسر بد "Trey Palmer" را در سال 2010 به تصویر کشید ، در حالی که در قسمتهای مختلف سریال Aussie Dance Academy Academy نیز حضور داشت ( 2010)). وی سپس در مونت کارلو در اولین بازی بلند سینمایی و نقش اول آمریکایی با هم بازی کرد.


بیوگرافی انگلیسی

Luke Bracey was born in Sydney, Australia and made his acting debut in Aussie soap opera, Home and Away (1988) in 2009, portraying bad-boy "Trey Palmer" into 2010, while also appearing in multiple episodes of Aussie series Dance Academy (2010)). He next co-starred in what was both his first feature film and first American role, in Monte Carlo (...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Lucky Day

5.1   - IMDB

رد، یک ترقه امن که به تازگی از زندان آزاد شده است، در تلاش است تا خانواده اش را در کنار هم نگه دارد، زیرا گذشته اش با او در قالب لوک، یک قاتل قراردادی روانی که به دنبال انتقام مرگ برادرش است، می رسد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Violet

5.9   - IMDB

ویولت متوجه می شود که تمام زندگی او بر اساس تصمیمات مبتنی بر ترس ساخته شده است و باید هر کاری را متفاوت انجام دهد تا به خود واقعی خود تبدیل شود.

زیر‌نویس فارسی فیلم Interceptor

4.5   - IMDB

یک ستوان ارتش از سالها آموزش تاکتیکی خود برای نجات بشریت از شانزده موشک هسته ای پرتاب شده به ایالات متحده استفاده می کند، زیرا یک حمله هماهنگ شده خشونت آمیز به طور همزمان ایستگاه رهگیر موشک از راه دور او را تهدید می کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری