بازیگر فیلم و سریال Lorraine Bracco (لورین براکو)

Lorraine Bracco - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   October 2, 1954 in Bay Ridge, Brooklyn, New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Goodfellas Karen Hill(1990), The Sopranos Dr. Jennifer Melfi(1999-2007), Medicine Man Dr. Rae Crane(1992)

بیوگرافی فارسی

لورین در مدرسه درجه یک لانگ آیلند به "زشت ترین دختر کلاس ششم" رای داده شد. وی در سال 1974 به فرانسه نقل مکان كرد و در آنجا یك ستاره بزرگ مد برای ژان پل گوتیر شد. خواهرش الیزابت براکون است. دارای دو دختر به نام های استلا کیتل توسط دوست پسر سابق هاروی کیتل و مارگاکس گوارد توسط شوهر سابق دانیل گورارد.


بیوگرافی انگلیسی

Lorraine was voted the "ugliest girl in the 6th grade" at her Long Island grade school. She moved to France in 1974 where she became a fashion superstar for Jean-Paul Gaultier. Her sister is Elizabeth Bracco. Has two daughters, Stella Keitel by ex-boyfriend Harvey Keitel and Margaux Guerard by ex-husband Daniel Guerard.

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Muscle

5.9   - IMDB

او را بساز پاره اش کن

زیر‌نویس فارسی فیلم Spell

5.5   - IMDB

مردی در روستایی آپالاشیا به زمین مینشیند و در اتاق زیر شیروانی یک هودوکار سنتی بیدار میشود. او ناامیدانه تلاش می کند تا از جادوی تاریک او رهایی یابد و خانواده اش را از یک مراسم شوم قبل از طلوع ماه خون نجات دهد.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Birthday Cake

4.3   - IMDB

در دهمین سالگرد مرگ پدرش، جیووانی با اکراه این وظیفه را می پذیرد که یک کیک را برای جشن به خانه عمویش، یک رئیس اوباش، بیاورد. تنها دو ساعت پس از شب، زندگی گیو برای همیشه تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Welcome to Mama's

پس از اینکه او یک رستوران ایتالیایی در بروکلین را به ارث می برد، مدیر امی با یک سرآشپز اصلی که در لیست سیاه قرار گرفته است، به دنبال فرصتی دوباره می گردند. آنها متوجه می شوند که مهمترین ماده برای هر دستور غذا همیشه عشق است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری