بازیگر فیلم و سریال Lorenzo Richelmy (لورنزو ریچلمی)

Lorenzo Richelmy - نیو ساب تایتل
  • فیلم های معروف بازیگر : Marco Polo Marco Polo(2014-2016), Rainbow: A Private Affair Giorgio(2017), The Girl in the Fog Agente Borghi(2017)

بیوگرافی فارسی

لورنزو ریکلمی بازیگری است که به مارکو پولو (2014) ، رنگین کمان: یک امور خصوصی (2017) و دختر در مه (2017) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Lorenzo Richelmy is an actor, known for Marco Polo (2014), Rainbow: A Private Affair (2017) and The Girl in the Fog (2017).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Bunker Game

3.7   - IMDB

لورا، 25 ساله، بازیگر یک L.A.R.P است. بازی (Live Action Role Playing) که در آن شرکت کنندگان بازماندگان یک جنگ اتمی را بازی می کنند که در زیر زمین در یک پناهگاه مهر و موم شده زندگی می کنند. پس از چندین تصادف مرموز، بازی قطع میشود و بازیکنان پناهگاه را ترک میکنند در حالی که کارکنان پشت سر میمانند تا ناپدید شدن گرگ، مغز متفکر بازی را بررسی کنند. آنها به زودی خود را در داخل و در خطر می یابند زیرا شروع به مردن به روش های مرموز می کنند و گروه متوجه می شوند که شخصی یا چیزی ماوراء الطبیعه در حال انجام یک بازی پیچیده با آنها است که به سرعت در یک مبارزه وحشتناک برای بقا فرو می رود.

زیر‌نویس فارسی سریال Marco Polo - Season 1

8   - IMDB

در دنیایی پر از حرص، خیانت، دسیسه های جنسی و رقابت، مارکوپولو یک داستان واقعی است که بر اساس ماجراهای کاشف معروف کوبلای خان در قرن سیزدهم، چین است. مارکو مرد جوانی است که به همراه معشوقش کوکاچین وارد سرزمین مغولی می شود که به خاطر ارتش و مردمش مشهور است.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری