بازیگر فیلم و سریال Lily Rabe (لیلی راب)

Lily Rabe - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 8" (1.73 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   June 29, 1982 in New York, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Miss Stevens Miss Stevens(2016), No Reservations Bernadette(2007), All Good Things Deborah Lehrman(2010)

بیوگرافی فارسی

لیلی رابه در 29 ژوئن 1982 در نیویورک ، نیویورک ، آمریکا متولد شد. او بازیگر و تهیه کننده است ، به خانم های استیونز (2016) ، بدون رزرو (2007) و همه چیز خوب (2010) مشهور است.


بیوگرافی انگلیسی

Lily Rabe was born on June 29, 1982 in New York, New York, USA. She is an actress and producer, known for Miss Stevens (2016), No Reservations (2007) and All Good Things (2010).

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Fractured

6.4   - IMDB

ری و همسر و دخترش در حال رانندگی در مسیر کانتری، در یک استراحتگاه بزرگراه توقف میکنند، جایی که دخترش میافتد و دستش میشکند. پس از یک عجله دیوانه وار به بیمارستان و درگیری با پرستار، ری سرانجام می تواند او را نزد یک دکتر برساند. در حالی که همسر و دختر برای MRI به طبقه پایین میروند، ری، خسته، روی صندلی در لابی از حال میرود. پس از بیدار شدن، آنها هیچ سابقه یا اطلاعی از ورود خانواده ری ندارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Great Lillian Hall

7.5   - IMDB

در حالی که لیلیان هال، ستاره محبوب برادوی، قلب، روح و زمان خود را برای آماده شدن برای نقش بزرگ بعدی خود می گذراند، او متوجه سردرگمی و فراموشی خود می شود. او که با همه شانسها برای رسیدن به شب افتتاحیه مبارزه میکند، در حالی که خاطرات و هویت محو شدهاش را حفظ میکند، باید یک سفر عاطفی پر فراز و نشیب را طی کند - میل او به کانون توجه و خواستههای شدید دنیای واقعی را متعادل کند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری