بازیگر فیلم و سریال Laura Linney (لورا لینی)

Laura Linney - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   February 5, 1964 in New York City, New York, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Big C Cathy Jamison(2010-2013), The Savages Wendy Savage(2007), Kinsey Clara McMillen(2004)

بیوگرافی فارسی

لورا لگت لنی در 5 فوریه 1964 در یک خانواده تئاتر در نیویورک متولد شد. پدر او نمایشنامه‌نویس برجسته رومولوس لینی بود که پدربزرگ و مادربزرگش یک کنگره اهل کارولینای شمالی بود. مادرش میریام اندرسون (لگت) پرستار است. اگرچه او در خانه پدرش زندگی نمی کرد (والدینش هنگام طلاق طلاق گرفتند ...


بیوگرافی انگلیسی

Laura Leggett Linney was born in New York City on February 5, 1964, into a theatre family. Her father was prominent playwright Romulus Linney, whose own great-grandfather was a congressman from North Carolina. Her mother, Miriam Anderson (Leggett), is a nurse. Although she did not live in her father's house (her parents having divorced when she ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Suncoast

6.6   - IMDB

در حالی که از برادرش به همراه مادر جسورش مراقبت می کند، یک نوجوان دوستی غیرمحتمل با یک فعال عجیب و غریب برقرار می کند که به یکی از برجسته ترین موارد پزشکی در تمام دوران اعتراض می کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Wildcat

5.8   - IMDB

آیا هنر مفتضح همچنان می تواند در خدمت خدا باشد؟ آیا رنج بر همه عظمت ها مقدم است؟ آیا بیماری می تواند یک نعمت باشد؟ در سال 1950، فلانری اوکانر، نویسنده، به ملاقات مادرش رجینا در جورجیا میرود که در 24 سالگی تشخیص داده شد که به لوپوس مبتلا شده است. این بحران که با بیماری مشابهی که پدرش در کودکی جانش را از دست داد و ناامید بود که نشانی از خود را به عنوان یک نویسنده بزرگ بسازد، تخیل او را به کاوشی تبآلود در باورها میکشاند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری