بازیگر فیلم و سریال Kristin Bauer van Straten (کریستین بائر ون استراتن)

Kristin Bauer van Straten - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7½" (1.71 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   November 26, 1966 in Racine, Wisconsin, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Romy and Michele's High School Reunion Kelly Possenger(1997), True Blood Pam De Beaufort(2008-2014), 50 First Dates Female Firefighter(2004)

بیوگرافی فارسی

کریستین در ویسکانسین با ورزش ورزش ، اسب سواری و اسلحه تیراندازی بزرگ شد. پدر او یک اسب سوار مشتی و جمع آوری اسلحه و مادرش یک خانه دار درگیر در امور خیریه بود. کریستین به لس آنجلس نقل مکان کرد و پس از تحصیل هنرهای زیبا در سنت لوئیس ، بوستون و نیویورک شروع به بازیگری کرد. او هنوز در رشته نقاشی و نقاشی تحصیل می کند ، و ...


بیوگرافی انگلیسی

Kristin grew up in Wisconsin playing sports, riding horses, and shooting guns. Her father was an avid horseman and gun collector and her mother a housewife involved in charities. Kristin moved to Los Angeles and began acting in 1994 after studying fine arts in St. Louis, Boston and New York. She still studies drawing and painting, and does ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Boy Behind the Door

5.6   - IMDB

پس از اینکه بابی و بهترین دوستش کوین ربوده می شوند و به خانه ای عجیب در میانه راه برده می شوند، بابی موفق به فرار می شود. اما وقتی شروع به استراحت می کند، فریادهای کوین برای کمک را می شنود و متوجه می شود که نمی تواند دوستش را پشت سر بگذارد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Paradise Cove

4.1   - IMDB

یک پیمانکار و همسرش به مالیبو نقل مکان می کنند تا خانه ساحلی مادرش را ورق بزنند، اما توسط یک خانم بی خانمان بی خانمان که زیر خانه زندگی می کند وحشت زده می شوند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری