بازیگر فیلم و سریال Kristen Stewart (کریستن استوارت)

Kristen Stewart - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 5" (1.65 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   April 9, 1990 in Los Angeles, California, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : The Twilight Saga: Eclipse Bella Swan(2010), The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 Bella Swan(2011), Snow White and the Huntsman Snow White(2012)

بیوگرافی فارسی

اگرچه مشهور به نقش او در ایزابلا "بلا" قو در فیلم گرگ و میش (2008) حماسه ، کریستن استوارت از سالهای اولیه بازیگری در لس آنجلس ، کالیفرنیا ، جایی که او به دنیا آمد ، بازیگر بازیگری بوده است. والدین او ، جان استوارت و ژول استوارت ، هر دو در فیلم و تلویزیون فعالیت می کنند. مادرش استرالیایی است. این خانواده شامل سه پسر است ، بزرگتر او ...


بیوگرافی انگلیسی

Though most famous for her role as Isabella "Bella" Swan in The Twilight (2008) Saga, Kristen Stewart has been a working actor since her early years in Los Angeles, California, where she was born. Her parents, John Stewart and Jules Stewart, both work in film and television. Her mother is Australian. The family includes three boys, her older ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seberg

5.9   - IMDB

الهام گرفته از رویدادهای واقعی در زندگی نماد موج نو فرانسوی ژان سبرگ. در اواخر دهه 1960، اف بی آی هوور او را به دلیل درگیری سیاسی و عاشقانه او با حکیم جمال، فعال حقوق مدنی، هدف قرار داد.

زیر‌نویس فارسی فیلم Underwater

5.8   - IMDB

خدمه ای از محققان آبزی پس از زلزله که آزمایشگاه زیرزمینی آنها را ویران می کند، برای رسیدن به ایمنی تلاش می کنند. اما خدمه ترس بیش از بستر اقیانوس دارند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Spencer

6.6   - IMDB

در طول تعطیلات کریسمس خود با خانواده سلطنتی در املاک ساندرینگهام در نورفولک، انگلستان، دایانا تصمیم می گیرد ازدواج خود را با شاهزاده چارلز ترک کند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Crimes of the Future

5.9   - IMDB

همانطور که گونه انسان با محیط مصنوعی سازگار می شود، بدن دستخوش دگرگونی ها و جهش های جدیدی می شود. با همراهی شریک زندگی خود کاپریس، هنرمند پرفورمنس مشهور، سائول تنسر، دگردیسی اندام های خود را به نمایش می گذارد. در همین حال، گروهی مرموز سعی می کنند از بدنامی سائول برای روشن کردن مرحله بعدی تکامل انسان استفاده کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Love Lies Bleeding

7.3   - IMDB

مدیر باشگاه منزوی، لو، به سختی با جکی، بدنساز جاه طلبی که از طریق شهر به لاس وگاس می رود، در تعقیب رویای خود قرار می گیرد. اما عشق آنها به خشونت دامن می زند و آنها را به اعماق شبکه خانواده جنایتکار لو می کشاند.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری