بازیگر فیلم و سریال Kristen Schaal (کریستن شال)

Kristen Schaal - نیو ساب تایتل
  • قد :   5' 7" (1.7 m)
  • تاریخ و مکان تولد :   January 24, 1978 in Longmont, Colorado, USA
  • فیلم های معروف بازیگر : Gravity Falls Mabel Pines(2012-2016), Cloudy with a Chance of Meatballs 2 Barb(2013), Norbit Event Organizer(2007)

بیوگرافی فارسی

کریستن شوال بازیگر ، صداپیشه ، نویسنده و کمدین آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقش هایش به عنوان Mel در سری HBO Flight of the Conchords ، لوئیز بلچر در کمدی انیمیشن FOX باب ، برگرز و مابل پینز در Gravity Falls شناخته می شود. نقش های قابل توجه دیگر شامل حضور او به عنوان مفسران در نمایش روزانه ، آماندا سیمونز در The ...


بیوگرافی انگلیسی

Kristen Schaal is an American actress, voice artist, writer, and comedian. She is best known for her roles as Mel on the HBO series Flight of the Conchords, Louise Belcher on FOX animated comedy Bob's Burgers, and Mabel Pines on Gravity Falls. Other notable roles include her appearances as a commentator on The Daily Show, Amanda Simmons on The ...

بازیگران معروف

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر

فیلم یا سریال مرتبط به بازیگر را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Seal Team

7.7   - IMDB

پس از کشته شدن بهترین دوستش در حمله کوسه، کوین، یک فوک دوستداشتنی و در عین حال سرسخت، یک تیم SEAL را گرد هم میآورد تا با گروهی از کوسهها که از محله پیشی میگیرند مبارزه کنند. اما این گروه شاد از مهرهای بین المللی اصلاً برای چنین مأموریتی آموزش دیده اند. آنها از یک مبارز بسیار ماهرتر به نام کلاگارت کمک می گیرند، اما حتی ترفندها و تلنگرهای او نیز نمی توانند این افراد را خوش فرم کنند. با این حال، با اندکی نبوغ، هوش و قلب زیاد، تیم SEAL ما واقعاً ممکن است بتواند آرامش را به جامعه زیردریایی خود بازگرداند.

زیر‌نویس فارسی فیلم My Spy: The Eternal City

5.6   - IMDB

جی جی، یک مامور کهنه کار سیا، برای جلوگیری از یک توطئه اتمی فاجعه بار که واتیکان را هدف قرار می دهد، دوباره با شاگرد خود سوفی متحد می شود.

سال تولید فیلم وسریال

تبلیغات بنری